הפועל חולון: בן רייס חתם, גוני יזרעאלי נשאר

רייס. עובר לחולוניה
רייס. עובר לחולוניה | צילום: באדיבות מנהלת הליגה

השניים סיכמו לשנתיים, נמשכים המגעים עם הרוש. נמכרו כבר 1,000 מנויים

(גודל טקסט)

הפועל חולון ממשיכה לעבות את הסגל הישראלי אחרי שהערב (שבת) החתימה בן רייס לשנתיים, עם אופציה לעונה נוספת, וגם הגיעה לסיכום דומה עם גוני יזרעאלי ששיחק בקבוצה גם בעונה שעברה. זאת אחרי שבשבוע שעבר צירפה את אייל שולמן.

 

למרות הפציעה הקשה שעבר רייס, שמנעה ממנו לשחק במכבי חיפה בעונה האחרונה, בחולון רואים בו פוטנציאל ענק והצוות המקצועי בקבוצה חושב שמדובר בהחתמה איכותית ויוקרתית ומברך על הצטרפותו.

 

בחולון מקווים כי יהפוך לשחקן מוביל בכדורסל הישראלי. מאמן הקבוצה, אלעד חסין, התייחס למצטרפים החדשים לסגל: "ההחתמה של בן כמו זו של אייל שולמן מסמלת את הפרופיל של הקבוצה שאנחנו שואפים לבנות כשאופי וחיבור למועדון הם אבני היסוד שלנו. אנחנו רוצים להמשיך את הדרך שהתחלנו בשנה שעברה ושמחים לראות ששחקנים רואים בחולון עדיפות ראשונה".

 

יזרעאלי זכה בחוזה החדש לאחר עונה מצוינת ובעקבותיה נהנה מהערכה רבה בקרב הצוות המקצועי וההנהלה, מה שהוביל לחתימה ולהארכת החוזה. הרכז, שהיה מבוקש ע"י שלוש קבוצות שונות, הצהיר מראש על רצונו להמשיך במועדון החולוני אליו הוא מחובר ובו הוא רואה בית.

 

במקביל ממשיכים בחולון לנהל מו"מ עם סוכנו של קפטן הקבוצה שלומי הרוש בנוגע לחוזה חדש. להרוש הוגשה הצעה משופרת לחוזה תלת שנתי עליה היה אמור להשיב עד ליום ראשון שעבר אך טרם עשה זאת, כמו כן ביקש סוכנו להגיש לקבוצה הצעה נגדית מצידו, אך הצעה כזאת טרם התקבלה במועדון.

 

מחלקת השיווק של חולון ממשיכה מכירת המנויים האגרסיבית לעונה החדשה יצאה לדרך ובשלושת הימים הראשונים הבטיחו כבר קרוב לאלף מנויים את מקומם בהיכל הטוטו החדש והמפואר שבנייתו הסתיימה לפני מספר חודשים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי