"נתנו לקיצ'ן צ'אנסים, אבל זה לא הסתדר"

קיצ'ן. טוען שחוזהו לא כובד
קיצ'ן. טוען שחוזהו לא כובד | צילום: עדי אבישי

רכז הפועל י-ם תובע את הקבוצה, שמתכננת לשלוח אותו להיבדק שוב

(גודל טקסט)

הסכסוך בין דרווין קיצ'ן לבין הנהלת הפועל ירושלים עלה היום (שני) שלב, אחרי שהרכז האמריקאי החליט להגיש תביעת בוררות כנגד האדומים בשל הטענה שלו לאי כיבוד החוזה בין הצדדים.

 

קיצ'ן, שלא הצליח להגיע להסדר עם הנהלת הפועל ירושלים בשבועות האחרונים, הגיש את התביעה למוסד לבוררות של פיב"א, שכעת יידון בתיק וייאלץ לקבוע מי מבין הצדדים צודק והאם ירושלים תצטרך לפצות את השחקן.

 

 

בהנהלת הקבוצה טוענים כי השחקן פצוע ומתכוונים לשלוח אותו לבדיקת MRI נוספת, שלטענתם תאשש את הקביעה כי קיצ'ן פצוע ואינו כשיר לחזור. "נתנו לדרווין המון אפשרויות, אבל זה לא הסתדר ועכשיו ניתן לפיב"א להחליט מה יקרה", אמרו בקבוצה היום.

 

הרכז, ששיחק בירושלים בשנתיים האחרונות, סבל משבר מאמץ במהלך העונה שעברה והחמיץ חלק ניכר ממנה. ב-18 משחקי ליגה הוא תרם 7.4 נקודות, 4.2 ריבאונדים ו-2.9 אסיסטים בממוצע, כאשר בפלייאוף הוא היה רשום בסגל, אך בפועל שיחק רק פעם אחת, בעוד בשאר המשחקים היה אחד משני הזרים שלא נרשם בטופס לצד ג'וזף ג'ונס.

מהפועל ירושלים נמסר: "המועדון נמצא בקשר רציף עם השחקן וסוכניו. באופן לא מפתיע, אלו בחרו לפנות שוב לתקשורת, למרות שבמשרדינו לא התקבלה כל תביעה בעניינו. מיותר לציין כי העובדות ב'ידיעה' רחוקות מן האמת, ומתוך שמירה על כבודו ננהל את הדברים מול השחקן ונציגיו באופן ישיר. בכל מקרה, הדברים יתבררו בקרוב".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי