אמיר סלסטין חתם במכבי חיפה לשלוש שנים

הדר. מאמינים שהוא ימשיך להתקדם
הדר. מאמינים שהוא ימשיך להתקדם | צילום: עדי אבישי

הגארד מגיע מקבוצת הפיתוח של הירוקים במיאמי: "מרגיש מבורך לקבל הזדמנות כזאת"

(גודל טקסט)

מכבי חיפה הודיעה היום (שלישי) על החתמתו של אמיר סלסטין על חוזה לשלוש עונות. הגארד מגיע אל הירוקים מקבוצת הפיתוח של מכבי חיפה, המיאמי מידנייטס. בהתאם למדיניות המועדון, פרטי החוזה לא פורסמו.

 

סלסטין בן ה-25 הופיע בעשרה משחקים במדי המיאמי מידנייטס בליגת ה-FBA והעמיד ממוצעים של 15.4 נקודות, 7.1 אסיסטים, 5.0 ריבאונדים ו-1.6 חטיפות למשחק. הוא זכה בתואר ה-MVP של משחק הגמר, לאחר שהוביל את המידנייטס לזכייה שניה ברציפות באליפות המקומית. במשחק הגמר, סלסטין קלע 39 נקודות עם 11/18 מהשדה (7/10 לשלוש), מסר 7 אסיסטים, הוריד 5 ריבאונדים והוסיף 3 חטיפות ב-39 דקות.

 

 

הגארד, המתנשא לגובה 1.85 מטר, שיחק ב-25 משחקים במדי המידנייטס בליגת ה-ABA בעונת 2014-15 והעמיד ממוצעים של 8.6 נקודות, 3.0 ריבאונדים ו-3.3 אסיסטים ב-32 דקות משחק. "אמיר פרח תחת הדרכתם של צוות האימון במיאמי מידנייטס", אמר הבעלים ג'ף רוזן, "אנחנו מאמינים שהוא ימשיך להתקדם ושהמיומנויות שלו כגארד יהיו נכס למכבי חיפה".

 

"אמיר הוא שחקן בעל פוטנציאל שהתפתח במיאמי מידנייטס ואנחנו מאמינים שימשיך להתקדם מקצועית במכבי חיפה", אמר מאמן הירוקים, רמי הדר. הגארד, בוגר אוניברסיטת קמפבל, אמר: "אני מרגיש מבורך שיש לי הזדמנות כזו לשחק בשביל מועדון יוקרתי כמו מכבי חיפה. אני מעריך את התקופה במיאמי מידנייטס, בה הצלחתי לפתח את המשחק שלי ולעלות לרמה הבאה".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי