"המטרה להגיע לפלייאוף ולמלא את האולם"

פותח עונה שביעית בנס ציונה. זילבשרטיין
פותח עונה שביעית בנס ציונה. זילבשרטיין | צילום: עדי אבישי

נס ציונה פתחה עונה עם סגל חדש לחלוטין, מלבד טל דן שמונה לקפטן

(גודל טקסט)

עירוני נס ציונה ערכה היום (רביעי) את מסיבת העיתונאים הרשמית לקראת פתיחת עונת הכדורסל הקרובה, שתהיה עונתה השלישית בליגת העל. המועדון, שעברה מתיחת פנים רצינית בקיץ, אותה שרד רק טל דן, מסמן מטרה ברורה: לתקוע יתד בליגת העל.

 

"זו זכות גדולה וזה לא דבר שכיח שאני מאמן את הקבוצה כל כך הרבה זמן", אמר מאמן הקבוצה, נדב זילברשטיין, שיפתח את עונתו השביעית במועדון. "המטרה שעמדה לנגד עינינו היא לבנות סגל שהשלם שלו יהיה גדול מסך חלקיו. קבוצה שבה תהיה הבנה עיוורת בין השחקנים, שיביאו קשיחות ואגרסיביות למגרש"

 

 

"קיבצנו שחקנים צעירים ברובם ורעבים שמאוד רוצים להצליח, הם מחוייבים ומבינים שהצלחת המועדון והצלחת הקריירה שלהם שלובים אחד בשני", מסביר זילברשטיין "אנחנו רוצים שתהיה פה קבוצה שיהיה לשחקנים כיף לבוא כל יום להתאמן, לעבוד ולהיות ביחד, כי זה הבסיס להצלחה. מתחילה להיווצר פה מסורת מסוימת, בשנתיים הקודמות נכנסנו לפלייאוף ואנחנו רוצים לעשות את זה גם השנה".

 

"אני מאוד מתרגש וגאה לשבת פה בתור קפטן הקבוצה, זה מועדון הבית שלי בחמש השנים האחרונות ובכלל", שיתף טל דן, שכאמור מונה לקפטן הקבוצה "אני רוצה להודות ליניב, נדב ועופר על האמון שנתנו בי בחמש השנים האחרונות. אחת המטרות שלנו זה ליהנות ביחד, יש פה שחקנים צעירים שרוצים להצליח, שמבינים שהם הגיעו למועדון ביתי ומחבק, ועיר מחבקת ותומכת, אנחנו לא יכולים לחכות למשחק הראשון שיגיע".

 

"הגענו כמעט לכל בית בנס ציונה". ברקוביץ' (מכבי אשדוד)

 

"אני שמח ודי גאה שבתקופה די קצרה הצלחנו ליצור גאוות יחידה של העיר נס ציונה עם קבוצת הכדורסל של נס ציונה שזה דבר לא מובן מאליו", התגאה יו"ר הקבוצה יניב מזרחי "יש פה אחדות מקיר לקיר מאחורי הקבוצה, וגם אחרי שנה טובה מבחינתנו, אבל לא שנה סוחפת, מכרנו את כל 800 המנויים כך שהאולם יהיה מלא גם השנה וזה מאוד חשוב לנו. השאיפה שלנו היא שיהיה כאן אולם של 2,500 מקומות שנוכל למלא אותו, ואני מאמין שנעשה את זה בקלות".

 

מנהל הקבוצה עופר ברקוביץ, בחר להודות למאיר טפירו וגיל אמיתי שעזבו את המועדון ואיחל להם בהצלחה בקבוצותיהם החדשות. מעבר לכך, דיבר ברקוביץ בגאווה על חדירתה של הקבוצה לכל בית בנס ציונה "השגנו לא מעט הישגים, אבל הגאווה הגדולה שלנו היא שבכמעט כל בית בעיר יש ילד שמשחק כדורסל. אנחנו מאמין שהקבוצה תתחבר השנה לקהל האוהדים, שמצדו יתחבר ויאהב אותה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי