69:72 לאילת על חיפה, ניצחון היסטורי לק. גת

מחייכים בדרום
מחייכים בדרום | צילום: אודי ציטיאט

פאלמר (19) בלט אצל סגנית האלופה. 79:82 לעולה החדשה על נס ציונה

(גודל טקסט)

שני משחקים נערכו הערב (שני) במסגרת המחזור השני בליגת העל, כאשר שניהם מוכרעים ברגעי הסיום ומסתיימים בניצחון של שלוש נקודות בלבד.

בעוד סגנית האלופה, הפועל אילת, גברה בביתה על מכבי חיפה. העולה החדשה, קריית גת, ניצחה "בביתה" באשקלון את נס ציונה וחגג ניצחון בכורה בליגת העל.

הפועל אילת – מכבי חיפה 69:72

 

בשבוע שעברה אילת ספגה בראשון לציון 43 נק' במחצית הראשונה. הערב, לאחר שהפנימה שכדורסל זה הגנה, היא הצליחה להשאיר באולמה את מכבי חיפה על 23 נק' אחרי 20 דקות (כשהיא קולעת 37).

 

מכבי חיפה, אחת הקבוצות הקשוחות בליגה, לא הרימה ידיים והסבירה למה משחק הכדורסל הוא כ"כ נפלא ודינמי. 13:23 לזכות היתה התוצאה ברבע ה-3. גרגורי ורגאס חיפה על משחק חלש של רנה רוז'ו (5 נק')  כמעט וניצח לחיפה את המשחק. אך התעלות בסיום של קווין פלמר (19 נק') ואפיק ניסים (15 נק'), הרגיעו את אריק שיבק שהתקשה לשאת את 15 איבודי הכדור של שחקניו.

 

מכבי קרית-גת – עירוני נס ציונה 79:82

 

מאיר טפירו, ותיק שחקני ליגת ווינר, נקם בעירוני נס ציונה – קבוצתו בשנתיים האחרונות – כשהבטיח את ניצחון קבוצתו הנוכחית, מכבי קרית גת בזכות 2 קליעות עונשין מוצלחות, 14 שניות מהסיום.

 


טפירו בערב ההיסטורי באשקלון (ולדיסלב מויסייב)

 

קפטן העולה החדשה (11 נק' ו-7 אס'), שאיבדה באמצע הרבע ה-3 את הגבוה שלה, ג'ייסון לאב בשל 5 עבירות, היה על המגרש בדקות הקריטיות ויחד עם טריי ג'ונס וג'ייסון אוליבר (15 נק' ו-14 ריב')  שהיו המוצאים לפועל הבטיח את הניצחון המתוק. נס ציונה בצרות. למעט דיימון סימפסון (20 נק' ו-11 ריב') , כל היתר בינוניים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי