גודס: "יבזורי לא כשיר עדיין ב-100%"

אונואקו. עדיין לא השתלב לחלוטין
אונואקו. עדיין לא השתלב לחלוטין | צילום: אודי ציטיאט

הגארד יערוך בכורה מול בני הרצליה, רנדל (חולה) ורוצ'סטי (פצוע) ייעדר

(גודל טקסט)

שבוע לפני משחק העונה מול הפועל ירושלים, ושלושה ימים בלבד אחרי התבוסה המביכה מול צסק"א מוסקבה במחזור פתיחת היורוליג (100:69), תצא הערב (ראשון, 21:05) מכבי ת"א למשחק חוץ נגד בני הרצליה במסגרת המחזור השני בליגה.

 

בריאן רנדל, שנעדר מהמשחק ברוסיה בגלל קלקול קיבה, לא נרשם למשחק, כמו גם טיילור רוצ'סטי שיקבל מנוחה בגלל פציעה קלה ו-ויטור פבראני שכלל לא נרשם באיגוד הכדורסל. דגן יבזורי, שעדיין לא הופיע במדים הצהובים, ירשום פרמיירה בקבוצתו החדשה. בקבוצה מקווים להעניק דקות נרחבות לארינזה אונואקו, שהגיע לקבוצה לפני שבוע וחצי בלבד ועדיין לא ממש הסתגל מחדש לכדורסל האירופי.

 

 

"אנחנו מגיעים בלי בראיין וטיילור, שני שחקני חמישייה, עקב מחלה ופציעה קלה", הסביר גודס לאתר הרשמי של הקבוצה, "הרצליה קבוצה טובה מאוד שיודעת לשחק כדורסל אגרסיבי. נצטרך לבוא מרוכזים ומוכנים גם פיזית ובעיקר מנטלית אחרי התבוסה במוסקבה. יבזורי ערך לראשונה אימון מלא, הוא עדיין לא כשיר ב-100% אבל יהיה בסגל".

 

לפני המשחק יכבדו הקבוצות את נייט האפמן המנוח בדקת דומייה. אגב, אם דווין סמית' יקלע במשחק 16 נקודות ומעלה הוא יעבור את האפמן וייכנס למקום ה-30 ברשימת קלעי כל הזמנים.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי