קטש מחפש ניצחון 150: "צריכים את האוהדים"

קטש. מבחן לא פשוט מול דרוקר
קטש. מבחן לא פשוט מול דרוקר | צילום: עדי אבישי

מאמן הפועל ת"א מוכן לראשל"צ. אוונס: "היום זה המבחן של כולנו"

(גודל טקסט)

שתיים מהקבוצות שיותר הרשימו במחזור הפתיחה של ליגת העל, הפועל ת"א ומכבי ראשל"צ, ייפגשו הערב (ראשון, 19:35) בהיכל "קבוצת שלמה" במסגרת המחזור השני. שחקני הפועל ת"א בכדורגל, שהובסו אתמול 4:0 על ידי בני סכנין, יגיעו כדי לתמוך בחבריהם מהענף הכתום.

 

ג'ון וויליאמסון, שחזר לאימונים לאחרונה, עדיין לא כשיר מספיק כדי לקחת חלק וג'ף אלן ימשיך למלא את מקומו. לאור יכולתו של וולי ג'אדג' המאכזב, ייתכן שבסופו של דבר אלן יקבל הארכת חוזה וישחק לצד וויליאמסון, בעוד ג'אדג' ישוחרר מהקבוצה. הפורוורד/סנטר, שנחתך אשתקד ממכבי חיפה בחשד לשימוש בסמים, היה ממצטייני המחזור הראשון עם 18 נקודות ו-18 ריבאונדים בניצחון על עירוני נס ציונה.

 

 

מכבי ראשל"צ נראתה טוב גם בגביע ווינר וגם בניצחון במחזור הפתיחה על הפועל אילת, והיא תחפש לפתוח את הליגה במאזן 0:2 עונה שנייה ברציפות. גולן גוט, ששיחק בשנתיים האחרונות בשורות הפועל ת"א, יפגוש אותה הערב לראשונה מהצד השני, אחרי שקלע בשבוע שעבר שיא קריירה של 16 נקודות.

 

 

#Repost @ravivlimonad ・・・ לא משאירים היום כסא אחד ריק!#yallahapoel #gameday

A photo posted by Hapoel Tel Aviv BC (@hapoeluta) on

 

"עשינו משחק טוב מול נס ציונה, אחרי שהצוות הרפואי והשחקנים נתנו את כל מה שהם יכולים", אמר עודד קטש שיכול להגיע הערב ל-150 ניצחונות בקריירה כמאמן ראשי, "השגנו ניצחון במגרש חוץ קשה אבל עכשיו זה מאחורינו, אנחנו מכבדים מאוד את מכבי ראשל"צ. זה יהיה משחק קשה, ואנחנו צריכים שכל האוהדים יגיעו וימלאו את האולם".

 

כריס אוונס: "יש לנו קבוצה מצוינת על המגרש ויתרון ברור על שאר קבוצות הליגה ביציעים. הם נותנים לנו הרבה כוח גם בדקות קשות, והיום זה המבחן של כולנו מול קבוצה שאמורה להיות בצמרת. אני כבר לא יכול לחכות למשחק".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי