"רנדל הוא המנהיג שלנו, זה שמחבר את הקבוצה"

רנדל. המנהיג על המגרש
רנדל. המנהיג על המגרש | צילום: עדי אבישי

רוצ'סטי החמיא לחברו. יוגב אוחיון: "באמברג משחק מפתח מבחינתנו"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב עמדה גם במבחן האולם החדש בחולון, שם הנחילה אמש הפסד למקומיים מול אולם מלא – 73:81. 

הצהובים היו מעודדים בעיקר מיכולתו של בראיין רנדל, שבשבוע שעבר חזר לאימונים ולמשחקים. "רנדל הוא המנהיג שלנו, הוא זה שמחבר את כולנו", הודה בסיום טיילור רוצ'סטי, "הוא העוגן המרכזי שעושה לנו את החיים יותר קלים על המגרש".

"הייתה אווירה מדהימה בחולון, היה כיף לשחק באולם כזה", הבהיר רוצ'סטי ואמר לקראת משחק היורוליג בחמישי: "אני מאמין שבבאמברג יהיה דומה, זה מגרש קשה מול קבוצה שכמעט ניצחה את צסק"א. באמברג קבוצה קשוחה ולא הולך להיות פשוט מולם.

אנחנו צריכים לשחק את המשחק שלנו ולרוץ בכל הזדמנות, להניע את הכדור מהר, לבוא אגרסיבים ולשחק טוב בכל ארבעת האחרים כי אחרת זה לא יספיק".

גודס. הקבוצה שלו מתחברת? (עדי אבישי)

יוגב אוחיון שמציג לאחרונה יכולת טובה מאוד הוסיף: "רנדל הוא תוספת כוח משמעותית וגם אייק נכנס טוב ב-2 המשחקים האחרונים. אני מאמין שלאט לאט נתחבר ונהיה הרבה יותר טובים".

"באמברג קבוצה עיקשת, אבל אם ננצח בחמישי זה יכול להביא לנו תפנית חדשה לכל העונה", אמר לקראת היורוליג, "זה משחק מפתח מבחינתנו ואני מאמין שאפשר לעשות את זה אם נשחק שם כמו ששיחקנו ברבע שלישי נגד חולון. הוכחנו בחמישי נגד ססארי וגם נגד חולון שכשאנחנו רוצים אנחנו יודעים לשחק הגנה חזק וכמו שצריך".

בראיין רנדל, שסחט מחמאות עד כה, אמר לסיום: "זה לא רק אני אלא כל הקבוצה, אבל אין ספק שזה כמו פאזל – ברגע שנחבר את כל החלקים נהיה קבוצה מצויינת. גיא מאמן מצוין ואני אוהב לשחק בשבילו".

"בכנות, אני לא יודע הרבה על באמברג", הודה רנדל, "לא ראיתי אותם וגם את שני משחקי היורוליג הראשונים החמצתי בגלל פציעה ככה שאני לא יודע הרבה, אבל אני בטוח שהצוות יכין אותנו נהדר ואנחנו נלמד אותם".

על כשירותו אמר בקצרה: "אמנם ירדתי כמה קילוגרמים אבל אני מרגיש טוב, נכנס לקצב ומקווה להמשיך ככה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי