רמי כהן: "כשזה לא עובד אז זה לא עובד. אברהמי בשל"

הביע חשש שהקבוצה לא הולכת למקום טוב. קטש
הביע חשש שהקבוצה לא הולכת למקום טוב. קטש | צילום: אודי ציטיאט

יו"ר הפועל ת"א הפגיז: "לא היינו מרוצים מהקבוצה. נשקול שינויים"

(גודל טקסט)

"לדעת כולם אנחנו לא נראים מספיק טוב ויכולנו להיראות יותר טוב. החלטנו שהגיע הזמן לעשות שינוי". במילים אלו תיאר יו"ר הפועל תל אביב, רמי כהן, את הסיבות שהובילו אותו לפטר הבוקר את מאמן הקבוצה, עודד קטש. "נכון שלא קל לשחק עם שחקנים פצועים, כמו שהיה אתמול, אבל לא נראינו מספיק טוב גם לפני. פציעות הן חלק מהמשחק".

 

כהן שפך מעט אור לגבי ההחלטה להשאיר את קטש בתפקיד לעונה הנוכחית "היינו שלמים עם ההחלטה. היה לנו קיץ שלם של ארבעה חודשים להחליט שלא רוצים להמשיך את השידוך. היו כל מיני מחשבות אבל סיכמנו על ההמשך יומיים אחרי סיום העונה. יש תמיד מחשבות, גם את העונה שעברה לא סיימנו מספיק טוב. נקווה לעתיד טוב יותר".

 

 

"זה יכול להיראות מוזר אך זה לא המצב", התייחס כהן לעובדה שקטש פוטר לאחר ארבעה משחקים בלבד, "אנחנו רואים את זה כמשחק 40 שלו ולא משחק רביעי שלו, המשך של העונה שעברה שלא הייתה טובה. גם העונה לא היינו מרוצים מאיך שזה היה נראה והחלטנו שזה הזמן".

 

קטש, כהן ומתן נאור בימים יפים יותר (עדי אבישי)

 

"כשזה לא עובד אז זה לא עובד", אמר כהן בנחרצות "קשה לשים את האצבע על הסיבה: שחקנים, צוות מקצועי, אווירה, הנהלה. אם היינו יודעים לשים את האצבע היינו מטפלים בזה לפני. נראה שהגיע מצב שקשה מאוד להתרומם".

 

כהן גם חשף מעט מה היה בשיחה הגורלית, אותה לא סיים קטש כמאמן הקבוצה: "האם עודד ניסה לשכנע? עודד קודם כל הוא בן אדם מדהים, גבר שלא מתעסק מסביב. הוא מאוד מציאותי. הוא הביע איזשהו חשש שאנחנו הולכים למקום לא טוב".

 

"לשיחה גם אנחנו לא באמת ידענו מה אנחנו רוצים, גם לעודד היו התלבטויות", ממשיך כהן "ראינו שגם מבחינת עודד, אם הוא לא יכול להניע את זה מחדש, החלטנו שזה הדבר הכי נכון לכולם. עודד פתח ובעצם בשיחתו התחיל לסכם את התקופה. אמר את מה שאמר אבל היה נראה חד משמעית שהוא מאוד מתלבט לגבי ההמשך".

 

התחיל לסכם את התקופה עוד לפני שפוטר. קטש (דני מרון)

 

לבסוף, השיב כהן לשאלות הנוגעות לעובדה ששרון אברהמי, שמונה הקיץ לתפקיד עוזרו של קטש, החליף אותו בתפקיד. "בקיץ ישבנו עם עודד ואמרנו לו שבגלל שהתוצאות לא היו מספיק טובות, אני אהיה יותר מעורב השנה. אני לעולם לא אכפה שום דבר, אך יהיו דברים שאני אשלול. ככה הועלו שמות של עוזרי מאמנים שגם נפגשנו איתם".

 

"בסופו של דבר אחרי שעודד נפגש עם שרון אברהמי, הוא אמר לי ללכת עליו. שרון בשל היום לאמן בליגת העל. יש לו המון ניסיון בכדורסל ויש לי הרגשה שהוא יצליח. לכל אחד בצוות יש חלק שקשור לאיך שאנחנו נראים עכשיו, בראייה שלי חלקו של שרון קטן יותר. נבדוק לעשות שינויים בסגל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי