גולן גוט חתם בראשל"צ: "יש לי תחושה טובה"

גוט. הולך בדרך אביו
גוט. הולך בדרך אביו | צילום: עדי אבישי

הגארד נפרד מהפועל ת"א ויחזור לשחק תחת דרוקר: "סגירת מעגל בשבילי"

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון הודיעה היום (חמישי) על החתמת גולן גוט לשנתיים. הגארד בן ה-21 (1.92 מ') שיחק בשנתיים האחרונות במדי הפועל ת"א, כאשר בעונה החולפת הוא ניצל את חוק הכרטיס הכפול כדי לשחק גם במכבי רעננה מהליגה הלאומית.

 

גוט יחזור לשתף פעולה עם מאמן הכתומים, שרון דרוקר, שהדריך אותו במשך שני קייצים בנבחרת העתודה. כמו כן הוא שיתף פעולה בקיץ שעבר עם עידן זלמנסון בנבחרת שסיימה שביעית באירופה ושנה לפני כן שיחק גם עם שון דוסון.

 

 

"אני מאוד שמח להצטרף למועדון, בשבילי זו סגירת מעגל כי כשנולדתי אבא שלי שיחק במכבי ראשון לציון", אמר גוט, "אני מתרגש לחזור לשתף פעולה עם שרון דרוקר ומצפה לעונה הקרובה, במיוחד עכשיו שאנחנו משתתפים גם במפעל אירופאי. יש לי תחושה טובה לגבי העונה ומקווה לעונה מוצלחת, אישית וקבוצתית".

 

שרון דרוקר התייחס להחתמות של שני הצעירים, גוט וזלמנסון: "אנחנו שמחים לצרף אלינו שני שחקנים מהדור הצעיר, שניהם מבטיחים ועובדים קשה והחתמתם מתאימה להשקפת המועדון. יש לי ניסיון טוב עם שניהם מנבחת העתודה ואני חושב שהם מתאימים לרוח ולפילוסופיה שלנו. אני בטוח שהם ימצאו כאן בית חם ומקווה שהם יעזרו לנו לעמוד במטרות העונה, מדובר בעונה אינטנסיבית".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי