אבן: "השנה חזרתי לקווים ואני מקווה להמשיך בזה"

אבן. מקווה שנמשיך לשחק יותר משוחרר
אבן. מקווה שנמשיך לשחק יותר משוחרר | צילום: עדי אבישי

זילברשטיין לאחר ההפסד למכבי ת"א: "הוא איש מקצוע מצוין, לא מאמן רוקי"

(גודל טקסט)

מכבי תל אביב חזרה הערב (שבת) למסלול הניצחונות לאחר שגברה על נס ציונה 74:89. עם זאת, למרות התוצאה, היא לא יכולה להיות מעודדת מהיכולת שהציגה לאחר שנס ציונה, שחסרה שניים משחקניה הבכירים (יובל נעימי וטל דן) נשארה צמודה ברוב שלבי המשחק.

 

"אני שמח שניצחנו, שמח שחלק מהדברים עבדו טוב יותר, אבל זה לא מספיק". אמר אבי אבן בסיום. "עם זאת, ניצחון זה ניצחון. כולם רצו, הם גם רצו במשחק הקודם, אבל לפעמים זה לוקח אותך למקומות פחות טובים. קצת מעצבן שזה נגמר בדרך הזאת, לא היינו צריכים להוריד את הרגל מהגז. אהבתי את האנרגיות והמחויבות של השחקנים. דחפנו את הכדורים פנים וקיבלנו תוצאות, בעיקר בגלל הגארדים שידעו למצוא אותם".

 

 

"זה יהיה משחק מאד קשה בראשון לציון, אני מקווה שנמשיך לשחק יותר משוחרר. נעשה את ההתאמות לקראת המשחק. יש לנו סגל עבה ואני לא יודע אם (דגן) יבזורי ו(איתי) שגב הבטיחו את מקומם למשחק הבא".

 

"אני פה בשביל לעשות מה שהמועדון יבקש ממני. אני לא יודע מי יגיע, אני פה בשביל המועדון ואעשה הכל כדי להביא ניצחון ביום שני. כשיגיע המאמן החדש, אעזור לו בכל מה שיידרש. השנה עשיתי את הדרך חזרה לקווים והמטרה היא להמשיך בדרך הזאת".

 

זילברשטיין. מאוכזב וכועס (עדי אבישי)

 

הקפטן גיא פניני: "כיף להיכנס לחדר ההלבשה אחרי ניצחון, זה משהו שחיכינו לו הרבה זמן. יחסית למכבי ת"א. זה צעד קטן, אבל צריך לנצל את המומנטום ולהמשיך איתו. תמיד קשה לנו לשחק נגד ראשל"צ, אנחנו עדיין לא חושבים על המפגש מול צסק"א".

 

"כשיש הרבה לחץ מסביב, קשה מאד להוציא את המיטב. ברגע שישתחרר הלחץ – ואפשר לעשות את זה רק עם ניצחונות שיגיעו רק עם לב והקרבה – נתחיל לראות גם את הכדורסל של מכבי ת"א. יש פה שחקנים טובים שעברו הרבה ופשוט צריך להחזיר להם את הביטחון".

 

"אני מאד מאוכזב ואפילו קצת כועס", אמר המאמן המפסיד נדב זילברשטיין. "כדי להתקדם כקבוצה אי אפשר לאבד ריכוז מול הקבוצות הגדולות. יש לנו אופי מצוין, אנחנו מאד מחוברים ותמיד נהיה שם עד הסוף, אבל חייבים לשמור על ריכוז 40 דק'. לא עמדתי היום מול מאמן רוקי. הוא איש מקצוע מצוין שעשה היום ניצחון חשוב מאד בשביל המועדון שלו".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי