מסתמן: ברייסי רייט לא ישוחרר מהפועל י-ם

רייט. ישחק כבר נגד חולון?
רייט. ישחק כבר נגד חולון? | צילום: אודי ציטיאט

מספר גורמים מעוניינים בפרידה, אך הגארד צפוי לשוב ארצה

(גודל טקסט)

בקושי התחילה העונה, וכבר מוצאת את עצמה הפועל ירושלים בדילמה גדולה. גורמים בקבוצה מעוניינים לוותר על ברייסי רייט, שנעדר מהניצחון על מכבי אשדוד אמש (ראשון) בפתיחת הליגה ולא ייקח חלק גם במחזור הפתיחה של היורוקאפ מחרתיים מול ניז'ני נובגורוד הרוסית.

 

הגארד ביקש לטוס לארה"ב מסיבות אישיות ואף קיבל אישור לכך מהנהלת הקבוצה, אך לא כולם בקבוצה מאושרים מהתגלגלות העניינים. אף אחד לא טוען, אפילו לא לציטוט, שלא מדובר בנסיבות שהצדיקו את "החופשה" שלו, אבל על מועד הטיסה – שבוע פתיחת העונה – יש מחלוקת גדולה. גורמים במועדון הזכירו את בעיות המשמעת איתו אשתקד שאף עלו לו בהרחקה ממשחק אחד ואת אי הודאות סביבו בקיץ, על אף שהחזיק בחוזה.

 

 

על יכולותיו המקצועיות של רייט, שנבחר אשתקד לשחקן המצטיין בגמר הפלייאוף מול הפועל אילת, אין עוררין. עם זאת, הגארד לא מרוצה משכרו ובעיקר ממעמדו בקבוצה, וסבור שמגיע לו לפתוח בחמישייה, בטח כעת כאשר לדני פרנקו יש את האופציה לעלות עם שני ישראלים גבוהים: ליאור אליהו ודיאור פישר.

 

 

אף על פי כן, לא נראה שירושלים תיפרד מרייט בשלב זה ובקבוצה יש גם מי שהזכיר את הקשיים שהיו עם דונטה סמית' אשתקד ואת ההתעקשות להשאירו, למרות חוסר שביעות הרצון מהתנהלותו המקצועית. כרגע מסתמן שהגארד ישוב ארצה בסוף השבוע ואולי אף יחזור לסגל לקראת המשחק מול הפועל חולון במוצ"ש.

 

 

After a good win, now time to represent our boys!!!! @patriots #yallahapoel #hapoeljerusalem #patsnation

A photo posted by Tony Gaffney (@tonyjgaffney) on

 

בצד המקצועי, בקבוצה הביעו שביעות רצון גדולה מהיכולת של האדומים במחצית השנייה אתמול מול אשדוד. אחרי מחצית ראשונה חלשה, התפוצצה האלופה בדרך לניצחון 76:91, שהשכיח מעט את המאזן החלש בהכנה (ניצחון בודד מול חמישה הפסדים). הקבוצה תמריא היום לרוסיה לקראת המשחק מול ניז'ני נובגורוד, שם הובסה כזכור לפני כשנתיים במשחק שהדיח אותה מהיורוקאפ בשלב רבע הגמר.

 

 

הפועל "בנק יהב" ירושלים יצאה היום לניז'ני לקראת המחזור הראשון ביורוקאפ. המשחק ביום רביעי (20:30) יועבר בשידור ישיר בערוץ one – 50.

Posted by Hapoel Jerusalem Basketball Club on Monday, October 12, 2015

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי