רשמית: גיא גודס פוטר ממכבי תל אביב

גודס. מחויבים לחזור למסלול הניצחונות
גודס. מחויבים לחזור למסלול הניצחונות | צילום: עדי אבישי

אבי אבן יעמוד על הקווים עד שימצא מחליף. ננו גינזבורג סירב להגיע

(גודל טקסט)

צמרת ההנהלה של מכבי ת"א קיבלה החלטה לזעזע את המערכת ולהיפרד מגיא גודס, כאשר לאחר ההפסד לאשדוד של צביקה שרף, גם דייויד פדרמן הבין שלא ניתן למשוך את ההחלטה. מי שיחליפו זמנית על הקווים יהיה אבי אבן עד אשר יימצא מאמן ראשי.

 

בהודעה שהוציא המועדון נכתב: "לאחר מחשבה רבה ולבטים קשים, התקיימה היום פגישה עם גיא גודס בה הוחלט כי יש לעשות שינוי וכי גיא לא ימשיך לאמן את מכבי תל אביב. למכבי יש הערכה גדולה לגיא הן כאיש מקצוע והן כאישיות. גיא הוא בן בית במכבי, שחקן בעל עבר מפואר, עוזר מאמן ומאמן במשך כ-15 שנים במועדון. אנחנו מאחלים לגיא בהצלחה בהמשך דרכו ומשוכנעים שדרכינו עוד ייפגשו בעתיד".

 

 

"אנו מחויבים להמשיך ולעשות כל מה שנדרש בכדי לחזור למסלול הניצחונות כפי שמועדון מכבי תל אביב עושה מזה עשרות שנים, וחובת ההוכחה היא גם על השחקנים שזוכים ללבוש את הגופיה הצהובה-כחולה".

 

"עוזר המאמן אבי אבן, בעזרתו של עוזר המאמן רפי בוגטין, יאמן את הקבוצה עד שימצא מחליף לעמדת המאמן הראשי. יש לנו אמון מוחלט בשניהם כי יעשו את כל מה שניתן וצריך עד מינוי מאמן קבוע".

אבן. מעביר אימון ראשון (אתר רשמי מכבי ת"א)

 

לספורט1 נודע כי שמו של ננו גינזבורג עלה כאחד השמות הפוטנציאלים להגיע במקומו של גיא גודס, אך זה סירב להצעה. "מחמיא לננו שמכבי רוצה אותו, אבל טוב לו בנימברוק והוא לא רוצה לחזור לארץ עכשיו", כך אמרו היום (שני) מקורביו. מאמן נבחרת צ'כיה מוביל גם את נימברוק המקומית לצמרת ליגת ה VTB היוקרתית של מזרח אירופה, לאחר ארבעה מחזורים.

 

"ננו עוקב אחרי מכבי וקיבל מסר מגורם במועדון שהשם שלו עלה, אבל הוא הבהיר שלא יסכים להגיע. הוא ייעץ להם בנוגע למאמן הגרמני, דריק באורמן, שהיה מועמד גם לאימון נבחרת רוסיה ונמצא ברשימה המצומצמת של המועמדים למשרה".

 

גינזבורג. "לא רוצה לחזור לארץ" (AFP)

 

החלפת המאמן היא שלב אחד לפני זעזוע בסגל השחקנים, כשבמועדון יבדקו בימים הקרובים את האופצייה לשחרר את טיילור רוצ'סטי, שלא הצליח להתאקלם בקבוצה. בין רוצ'סטי למספר שחקנים אחרים במכבי ישנן אנרגיות שליליות, במיוחד עם בראיין רנדל שאף התעמת לא פעם עם הגארד, כולל אמש לאחר ההפסד לאשדוד.

 

כמו כן, במכבי ת"א ירצו לשדרג גם את צוות האימון. שמם של דן שמיר ועודד קטש, שכרגע נמצאים ללא קבוצה ובמועדון קיימת הערכה ליידע והבנת הכדורסל של השניים, הוזכר בהקשר הזה אך רק במעמד של עוזרים.

רוצ'סטי. גם הוא בדרך החוצה (אודי ציטיאט)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי