כדיר: "מרגש לשחק בבית אחרי תקופה ארוכה"

כדיר. מחפש ניצחון בכורה העונה
כדיר. מחפש ניצחון בכורה העונה | צילום: עדי אבישי

אילת מחפשת ניצחון בכורה על חיפה. שיבק: "אנחנו חייבים לשפר את ההגנה"

(גודל טקסט)

המחזור השני בליגת ווינר-סל יימשך הערב (שני, 19:40), כאשר במשחק המרכזי תתארח מכבי חיפה אצל הפועל אילת. בחודש שעבר נפגשו הקבוצות בגביע ווינר וסגנית האלופה ניצחה 75:83, אבל במחזור הפתיחה רשמו הירוקים ניצחון קליל על עירוני נהריה, בעוד החבורה של אריק שיבק נוצחה בחוץ מול מכבי ראשל"צ.

 

הקבוצה הכי דרומית בליגה, שגברה אשתקד על חיפה 2:3 בסדרת פלייאוף מרתקת, תנסה להימנע מפתיחה של 2:0 לראשונה מאז עונת 94/95. "אנחנו מאוד רוצים להתחיל עם ניצחון במשחק בית ראשון שלנו", אמר אריק שיבק, "אנחנו מבינים שאנחנו חייבים לשפר את ההגנה שלנו. אנחנו מכירים את חיפה טוב מאוד, שיחקנו נגדם והם קבוצה אגרסיבית".

 

 

אלישי כדיר: "אנחנו מאוד מתרגשים לשחק בבית אחרי שתקופה ארוכה לא היה לנו משחק מול הקהל שלנו. אנחנו רוצים לנצח ולכפר על ההפסד במחזור הראשון. חיפה קבוצה טובה ואגרסיבית עם המון כשרון, חובת ההוכחה עלינו".

 

"המשחק נגד אילת מהווה אתגר לא פשוט", אמר מאמן חיפה, רמי הדר, "אני מקווה שנדע להביא את האינטנסיביות שלנו גם למשחק הזה כדי לנסות ולחזור עם ניצחון". חנן קולמן: "יהיה משחק קשה באילת ואנחנו מצפים לו. הפסדנו בשלוש הפעמים האחרונות שלנו שם ומעבר לזה, זה משחק חשוב, כי חשוב לנו להמשיך ולפתוח את העונה כמו בצורה טובה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי