קטש לקראת חיפה: "נבוא להשאיר הכל על המגרש"

הפועל תא. רוצה לחזור למאזן חיובי
הפועל תא. רוצה לחזור למאזן חיובי | צילום: דני מרון

מאמן הפועל ת"א מחפש ניצחון 150. רמי הדר: "נצטרך להיות מרוכזים"

(גודל טקסט)

שבוע אחרי ההפסד הביתי למכבי ראשל"צ, תצא הערב הפועל ת"א למשחק חוץ קשה נגד מכבי חיפה (20:45). בשורות האדומים, ששיחררו את וולי ג'אדג' בשבוע שעבר, יערוך ג'ון וויליאמסון הופעת בכורה בקו הקדמי לצד ג'ף אלן, שיפגוש את הירוקים לראשונה מאז שחררו אותו אשתקד בגין חשד לשימוש בסמים.

 

מהצד השני יחכו שני גבוהים ישראלים שפתחו את העונה מצוין: עוז בלייזר ואלכס צ'וברוביץ'. הפורוורד שהגיע מבני הרצליה עלה מ-9.0 נקודות אשתקד ל-13.5 נקודות העונה, בעוד סנטר נבחרת ישראל ממשיך בגרף השיפור של השנים האחרונות עם 10.0 נקודות ו-7.0 ריבאונדים למשחק.

 

 

"אנחנו יוצאים למשחק חוץ מול קבוצה מאומנת וטובה", אמר עודד קטש, שמחפש את ניצחונו ה-150 כמאמן ראשי בליגת העל, "נבוא להשאיר הכל על המגרש בתקווה לחזור למאזן חיובי". רביב לימונד: "ההפסד לראשל"צ היה מאכזב, אבל שמנו את זה מאחורינו ואנחנו עם הפנים למשחק בחיפה, שם נצטרך להציג יכולת משכנעת בכדי לנצח. יש לנו את הכלים לעשות את זה".

 

 

"שמנו את ההפסד לראשל"צ מאחורינו, ויש לנו את הכלים לנצח בחיפה", כך אמר רביב לימונד לקראת המשחק. התמיכה והעידוד שלכם מהו…

Posted by Hapoel Tel Aviv BC on Sunday, October 25, 2015

 

בדיוק כמו האדומים, גם מכבי חיפה רשמה ניצחון והפסד עד כה והיא רוצה לעלות למאזן חיובי. "הפועל תל-אביב היא קבוצה טובה ונצטרך להיות חדים מהרגע הראשון ולהיות מרוכזים לאורך המשחק על מנת לנצח", אמר המאמן רמי הדר. "אנחנו מכירים את הפועל תל אביב ויודעים שהם יריבים קשים, אבל אנחנו מגיעים מוכנים למשחק", אמר הרכז ג'ון דיברתולומאו, "אני מקווה שבסוף הערב נגרום לאוהדים שלנו לשמוח ואנחנו מחכים לראות את הירוקים ביציעי ההיכל".

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי