מאכזב: בן רייס סיים ככל הנראה את הקריירה

רייס. סיום מאכזב לקריירה
רייס. סיום מאכזב לקריירה | צילום: דני מרון

הגארד של הפועל חולון קרע בפעם השלישית את הרצועה הצולבת בברכו

(גודל טקסט)

בן רייס שחקנה של הפועל חולון ששב לשחק לאחר שנתיים בעקבות קרע כפול ברצועה הצולבת, נפצע אמש (שני) שוב בברכו, במהלך משחק אימון בנהריה בו נוצחה חולון 73:77. רייס נפגע בברכו לאחר נחיתה לא מוצלחת ופונה לבית החולים.

 

לאחר בדיקות שנערכו לשחקן במהלך היום, התברר כי הוא קרע שוב את אותה הרצועה וככל הנראה יסיים את הקריירה. בהפועל חולון קיבלו בתדהמה את ההודעה והם נערכים למציאת מחליפים, אך יודעים כי יתקשו למצוא שחקן ברמתו בשלב זה של העונה.

 

 

"המועדון כואב והמום גם הוא מפציעתו החוזרת של בן רייס, שככל הנראה סיים את העונה", הודיעה הפועל חולון. "המועדון מוסר לבן בריאות שלמה והמון כח נפשי .בן הוא חלק מהמועדון ומהמשפחה הסגולה, כאשר כבר בשהותו הקצרה עוד טרם נפתחה העונה, התחבר לקהל האוהדים ולזהות של הפועל חולון. בן, החלמה מהירה, אוהבים אותך".

 

הגארד היה אמור להיות אחד משני הישראלים המובילים בקבוצה לצידו של אייזק רוזפלט. כעת חתומים במועדון רק עוד שני ישראלים "בכירים" – גוני יזראלי ואייל שולמן, בנוסף לצעירים אלון ספיר ודודו שמריז.

 

רייס חתם בקיץ האחרון לשנתיים בקבוצה של אלעד חסין. לפני הפציעה ניפק שתי עונות מצוינות בבני הרצליה ובמכבי חיפה שאותתו על עתיד וורוד ובחולון רואים בו פוטנציאל לשנים הבאות. זאת הפציעה השלישית של הגארד באותה הברך, כשהחמיץ גם את עונת 2011/12.

 

 

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי