"יש אקסטרה מוטיבציה במשחקים כאלה"

צ'וברוביץ'. אתן את המיטב שלי מול הלייקרס
צ'וברוביץ'. אתן את המיטב שלי מול הלייקרס | צילום: AFP

מכבי חיפה תשחק מול הלייקרס (4:30): "נגיע אליו כמו לכל משחק קדם עונה"

(גודל טקסט)

שחקני מכבי חיפה יעלו על הפרקט של הסטייפלס סנטר הלילה (בין ראשון לשני) בשעה 04:30, להתמודדות מול הלוס אנג'לס לייקרס. זהו המשחק השני והאחרון של הירוקים במסע המשחקים השני לארה"ב, כאשר ביום שישי לפנות בוקר, הם הפסידו 97:84 לממפיס גריזליס לאחר משחק צמוד. ביום רביעי יחזרו שחקני הקבוצה לארץ וביום שישי בשעה 14:00 מצפה להם משחק ליגה ראשון, מול עירוני נהריה.

 

מאמן מכבי חיפה, רמי הדר: "אני חושב שמחר נצטרך להיזהר יותר עם הכדור, כי יעשו עלינו יותר לחץ ונצטרך להימנע מאיבודים. בצד ההגנתי יש לנו סגנון ברור, ננסה ללחוץ על הכדור ולנצל את האיבודים שלהם לנקודות בהתקפות מעבר".

 

 

אלכס צ'וברביץ': "נכון שהיה לי משחק טוב נגד ממפיס, אבל אני אבוא אותו דבר נגד הלייקרס, לתת הכי טוב שאני יכול. בלי קשר, תמיד יש אקסטרה מוטיבציה לשחק טוב נגד השחקנים האלה, ברמה הכי גבוהה ואתה רוצה להוכיח שאתה יכול".

 

 

מאמן הלוס אנג'לס לייקרס, ביירון סקוט: "נגיע למשחק כמו לכל משחק קדם עונה, זה הרביעי שלנו. אני עדיין מנסה לבחון את השחקנים, לתת לצעירים קצת דקות וניסיון".

 

מטא וורלד פיס: "מכבי תנסה מן הסתם לנצח וזה נפלא בשבילם. זה די מגניב בשבילם להגיע לאמריקה ולשחק נגד קבוצת NBA, מול השחקנים הטובים בעולם. אבל העולם נהיה קטן יותר ויש הרבה שחקנים טובים, אבל ה-NBA זו ליגת הכדורסל הטובה בעולם".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי