דני פרנקו: "מכבי תל אביב ירתה לעצמה ברגל"

פרנקו. ניצחון נחמד
פרנקו. ניצחון נחמד | צילום: עדי אבישי

מאמן י-ם: "יש לנו חלק גדול בניצחון, אבל גם למכבי בהתנהלותה השבוע"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים עשתה זאת שוב – האדומים הגיעו אמש להיכל ביד אליהו והוכיחו למכבי תל אביב כי הם כאן כדי להישאר בצמרת ולהתחרות מדי עונה על תואר האליפות.

דני פרנקו, מאמן הפועל ירושלים ניסה להישאר מאופק בסיום ואמר: "הנצחונות האלו באוקטובר מאוד מאוד נחמדים וזה נתן לנו הרבה תקווה להמשך, אבל הדרך עוד ארוכה.

"אנחנו רק במחזור השלישי. זה היה ניצחון מאוד יוקרתי, אווירה מדהימה הייתה ויריבות ספורטיבית למרות שהקבוצות יריבות מושבעות, ולנו היה חשוב לבוא לבוא עם אותה רמת אינטנסיביות הגנתית בהמשך ליום רביעי מול קבוצה שהיא יותר טובה ועשינו עבודה מדהימה", הוסיף המאמן, "בחצי הראשון יש לנו חלק גדול מאוד בזה ויש גם חלק לא קטן למכבי בהתנהלות שלה בימים האחרונים, היא די ירתה לעצמה ברגל.

היו דקות שמכבי זרקו את הכבוד שלהם לתוך המגרש וזה בנה להם מומנטום אדיר, אבל דווקא בשיא המשבר שלנו ידענו לא להוריד את הראש ודווקא בנקודה הזאת עשינו כמה מהלכים גדולים וזה מראה על אופי גדול של הבחורים. ידענו להשיב מלחמה וזה רגע מאוד משמעותי בחיים של קבוצה, אלה דברים שבונים ומגדירים קבוצה ובדרך שבה הופענו למשחק אני גאה בנו. גם מגיעה מילה טוב לאוהדים המדהימים שלנו שנתנו אווירה מדהימה".

כשפרנקו התבקש להצהיר מהן מטרות הקבוצה השיב: "איזה הצהרת כוונות ניתן עוד לתת? שיחקנו פנטסטי. הרגשנו שהמשחק בכיס שלנו ואיבדנו אותו מעט – כשהם הורידו לשבע נק' הפרש נוצר לחץ והיה ספק אם נבנה הפרש מחדש או נתפרק. דונטה עשה עבודה טובה והעומק ניצח".

סמית. "גאה בקבוצה" (עדי אבישי)

יותם הלפרין, קפטן הפועל ירושלים: "המשחק התפתח מאוד מוזר. בחצי ראשון היינו בשליטה מלאה וזה די שבר אותם, זה פגע בהם מאוד והם הפסידו את המשחק כבר במחצית הראשונה. זה ניצחון יפה אבל אי אפשר לצאת מגדרנו, בכל זאת זה רק מחזור שלישי.

"כיף לי בשביל האוהדים, הם נתנו אווירה מאוד ביתית ואני שמח שהם חזרו עם חיוך בסיום", אמר אקס הצהובים והתייחס למצב קבוצתו של גודס: "לא העברנו שום מסר למכבי. המשחק יכול היה ללכת חד צדדי גם למכבי, כי זה משהו שהתרגלנו לראות בשנים האחרונות – משחקים מוזרים נגד מכבי תמיד הולכים בחד צדדי, אבל זה לא אומר כלום לגביי העתיד. זה רק עוד ניצחון חשוב ויוקרתי.

דונטה סמית אמר בקצרה: "אני גאה בקבוצה. רצינו לשחק כדורסל טוב וזה מה שעשינו". 

עיריית ירושלים תעניק לקבוצה מעניק אליפות

עיריית ירושלים תעביר השבוע מענק אליפות להפועל ירושלים בסכום של 214,00 שקל לרגל זכייתה באליפות המדינה בכדורסל בעונה שעברה.

ראש העיר ירושלים, ניר ברקת: "זכינו לחנוך את היכל הפיס ארנה בירושלים באליפות היסטורית של הפועל ירושלים ואנו שמחים להעניק לקבוצה את מענק האליפות. אנחנו רוצים לראות את כל הקבוצות בירושלים בכל הענפים מובילות את הספורט הישראלי וזוכות להרבה מענקי אליפות עירוניים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי