דריל מורנו שחקן חודש אוקטובר, דרוקר המאמן

מונרו. שחקן חודש אוקטובר
מונרו. שחקן חודש אוקטובר | צילום: אגון טינסה

דאבל לראשל"צ אחרי שפתחה את העונה ב-0:3. טימור נבחר לשחקן הישראלי של החודש

(גודל טקסט)

החודש הראשון של ליגת ווינר נצבע כתום. הפתיחה הטובה של מכבי ראשל"צ עם שלושה ניצחונות ללא אף הפסד הובילה לבחירתם של שרון דרוקר כמאמן חודש אוקטובר ובחניכו, דריל מונרו, כשחקן.

 

"מודה על הבחירה", אמר דרוקר שהקדיש אותה למועדון, "היא שייכת כולה לקבוצה שלנו, השחקנים שעובדים מחויבים ומלוכדים לעוזרים שלי ולמערכת כולה שנותנת הכול בשבילנו". דרוקר קיבל 52.5% מקולות פאנל הבוחרים המורכב מעיתונאי כדורסל מכל גופי התקשורת, קולות נוספים קיבלו דני פרנקו ואריק אלפסי

 

 

מונרו רשם ממוצעים מרשימים של 19.0 נק', 10.0 ריב', 3.3 אס', 2.7 חטיפות למשחק. "תודה לכל מי שבחר בי לשחקן החודש", אמר הפורוורד-סנטר. "הבחירה היא בזכות חבריי לקבוצה ובזכות צוות האימון שמאמין בנו". מונרו קיבל כמעט 80% מסך קולות הבוחרים כשאת שאר הקולות, כמעט כולם, קיבל דונטה סמית'.

 

שחקן החודש הישראלי של ליגת ווינר סל הוא בר טימור. הגארד בן ה-23.5 פתח את העונה עם 14.0 נק' למשחק, 2.7 אס' ודייק ב-70% מחוץ לקשת (7 מ-10). טימור יקבל מילגת לימודים בסך 2000 דולר מתנת רענן כץ.  טימור קיבל כ-70% מקולות הבוחרים. קולות נוספים קיבלו עוז בלייזר, שון דאוסן וניב ברקוביץ'.

 

"הבחירה מסבה לי המון גאווה וכמובן משמחת מאוד", אמר טימור. "זה קצת קלישאתי לומר, אבל באמת שמגיע המון קרדיט לחברים שלי לקבוצה שעוזרים לי באימונים, במשחקים ובכלל,  וכמובן לצוות האימון בראשותו של דני פרנקו שמשקיע בי ומסייע לי להתפתח כשחקן לגיטימי בהפועל ירושלים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי