אבן: אעשה כל מה שיגידו, לאמן או צעד אחד אחורה

| צילום: דני מרון

מאמן מכבי ת"א נערך לשינוי נוסף. פרמאר: "אנחנו צריכים שקט בכדי להתרכז במטרות"

(גודל טקסט)

אבי אבן ניצח במשחקו השני על הקווים במכבי תל אביב, אבל 74:89 על עירוני נס ציונה הוא לא באמת המטרה של הצהובים. גם לא נראה שימשיך עוד זמן רב כמאמן ראשי. המועדון במשא ומתן מתקדם עם ז'אן טבק והאיש שהחליף את גיא גודס מתאים את עצמו למציאות.

 

"אני אעשה כל מה שההנהלה תגיד לי, בין אם זה לעמוד על הקווים ובין אם לקחת צעד אחורה", הבהיר אבי אבן אחרי הניצחון על נס ציונה, והמשיך: "בכל אופן, אני לא מתכוון לחזור אחורה (לסקאוטינג)". המשימות הבאות, גם הוא יודע, יהיו קשות בהרבה. 

 

 

"אני לא רוצה לדבר כרגע על צסק"א כי המשחק נראה לי עוד רחוק מאוד, אבל ברור שהיא על הנייר הקבוצה הכי חזקה בבית ורוצה להשיג את המקום הראשון", ניתח אבן. "לנו יש את המטרות שלנו וזה לעלות לטופ 16. כדי לעשות את זה צריך לנצח משחק אחר משחק". 

 

"כמו שאמרתי לך, אני מעדיף להתרכז במשחק ביום שני, שזה משחק סופר קשה נגד ראשון לציון", הזכיר המאמן הזמני. "קבוצה שמאומנת היטב ומשחקת גם בבית עם מאמן מצוין, אז ככה שכל כולי כרגע מתרכז במשחק הליגה הקרוב".

 

"הניצחון מאוד חשוב לבטחון של השחקנים ולמערכת", הוסיף ג'ורדן פרמאר, שלא שיחק מול נס ציונה. "אנחנו צריכים שקט כדי להתרכז במטרות שלנו. צריך לנצח גם לנצח ביום שני את ראשון כדי להמשיך במומנטום טוב ולהחזיר את הבטחון והאמונה שאנחנו מסוגלים לייצר המשכיות". 

 

"המשחק מול צסק"א הוא משחק מפתח מבחינתנו וזה משחק על עונה שלמה", הכריז פרמאר. "המפתחות הם מאוד ברורים: לשלוט בקצב, לרוץ בכל הזדמנות שיש ולטפל בבעיית הריבאונד. אני די רגיל ללו"ז הזה ואני לא מתלונן. אנחנו לא צריכים להתלונן כי ככה מתנהגים מקצוענים".

 

מכבי תל אביב הפסידה במחזור האחרון ביורוליג לדרושאפאקה הטורקית במה שהיה משחקו הראשון של אבי אבן על הקווים במקום גיא גודס, שפוטר אחרי ההפסד בליגה למכבי אשדוד. בעונה שעברה הגיעו הצהובים עד לסדרת ההצלבה והעונה חוששים במועדון מפספוס העליה לטופ 16, שלב שנושא איתו הכנסות לא מבוטלות.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי