"לא יכול להיות שלמנהל הקבוצה יש ניגוד עניינים"

גרשון וניקולה בימים אחרים
גרשון וניקולה בימים אחרים | צילום: עדי אבישי

גרשון ביקר את וויצ'יץ' ודואג לגודס: "הפסד ומעמדו כבר יפסיק להתנדנד"

(גודל טקסט)

לא שקט במכבי תל אביב בימים האלה. האימפריה בצהוב הפסידה אתמול (ראשון) להפועל ירושלים, הפסד השני ברצף בבית והשלישי בארבעת המשחקים האחרונים. פתיחת עונה מובילה, באופן טבעי, להרבה סימני שאלה ולכיסאות מתנדנדים. בראשם של המאמן, גיא גודס.

 

מי שהיה שם לצידו של גודס בעונה שעברה, פיני גרשון ששימש כעוזרו, עזב בקיץ את המועדון. וכעת הוא מרשה לעצמו לספר על איך הדברים עבדו אשתקד ובעיקר, כיצד הם עובדים כעת. בשיחה עם תכנית הספורט של 103FM גרשון הגן על גודס וסימן אשם ברור.

 

 

"אני די מנוע, אבל אגיב באופן כללי. מי שבנה את העסק והעיף אנשים מכל עבר כדי להישאר במערכת, האחריות היא שלו", דיבר גרשון על ניקולה וויצ'יץ' גם אם לא הזכיר את שמו. "ברור שיש אנשי מקצוע כמו אבי קובלסקי שהיה שם 25 שנה, העיפו אותו בהתראה של יומיים אחרי שהתחילה העונה. העיפו אותו ואת אלון שטיין כמו סחבות".

 

"אני מעריך שבזכותו של וויצ'יץ' אני כבר לא שם", חשף גרשון את הסיבה מדוע לא המשיך. "הוא לא היחידי אבל החלק שלו די גדול. הוא בעל הדעה, בעלי המאה, למעשה, מהרגע שהסיפור היה בידיים של דני פדרמן די נוטרלו. יש דברים שהאנשים שמכניסים יד לכיס לא ידעו. נעשו דברים בלי להביא את זה לדירקטוריון".

 

ואז רמז (או יותר מרמז) גרשון על הבעייתיות בתפקוד של וויצ'יץ' והקשר שלו עם דרגאן בנדר הצעיר: "לא יכול להיות שמישהו שיש לו אינטרס או ניגוד עניינים שינהל את הקבוצה. הוא בא כמנהל הקבוצה ומאמן גבוהים. אני לא ראיתי אותו לא מאמן גבוהים ולא מנהל את הקבוצה. עמי ביטון הוא מנהל הקבוצה בפועל. וויצ'יץ' הכריז על עצמו, או שמכבי נתנו לו את התפקיד, הלך לקורס של ג'נרל מנג'ר והוא החליט שהוא כזה. והוא רכב על הסוס הנכון – דני פדרמן. אבל לא היה מעולם שמנהל קבוצה במכבי היה מנותק מצוות האימון. הוא מנותק. ויש לו אינטרס של הילד דרגאן בנדר. ברגע שיש לו אינטרס איזשהו, מקצועי/אפוטרופוס/כלכלי – זה כבר לא בסדר".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי