"אמארה רוצה להאדיר את המותג ולייצג אותנו באירופה"

סטודומאייר. רוצים להגיע רחוק אתו באירופה
סטודומאייר. רוצים להגיע רחוק אתו באירופה |

מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל, טוען שהחתמת סטודמאייר לא היתה גימיק

(גודל טקסט)

"אמארה סטודומאייר צלצל אלי לפני כשבועיים וגלגל את הרעיון", כך גילה מנכ"ל הפועל ירושלים גיא הראל בראיון לתכנית הספורט של FM103, "הוא סיפר לי שיש לו הצעות משלוש קבוצות ב-NBA אבל הוא לא רוצה לפרוש מהליגה הטובה בעולם בקבוצה לא מבריקה. והוא כן רוצה לעשות עלייה לישראל ולשחק כדורסל בהפועל ירושלים".

 

הראל שלח את סטודומאייר לשוחח עם המאמן סימונה פיאניג'אני. "ברור שההחתמה שלו היתה על דעתו של המאמן" הוסיף הראל, "הם שוחחו ביניהם יותר משיחה אחת ופיאנג'יני נתן את ברכת הדרך למהלך".

 

 

מנכ"ל הפועל ירושלים לא מודאג מבעיות הברכיים הידועות של כוכב ה-NBA. "בעונה האחרונה סטודומאייר שיחק 60 משחקים בליגה לא פחות אינטנסיבית משלנו", אמר הראל, "ב-40 מאותם משחקים הוא פתח. שחקן בסדר הגודל הזה מעולם לא נחת בישראל. בקושי באירופה. אנחנו רק צריכים שהוא יהיה בריא כדי שתהיה קבוצה חזקה וקבוצה מנצחת".

 

הראל חלק את הבאזז סביב המועדון מהרגע שכוכב פיניקס וניו יורק הודיע על בואו במסיבת עיתונאים בארצות הברית. "הטלפונים במשרד פשוט לא מפסיקים לצלצל, אנשים קונים מנויים כדי לראות אותו משחק ואנחנו נגיע למספר שרצינו, 9000 מנויים", סיפר מנכ"ל סגנית האלופה, "לא עשינו את ההחתמה הזאת כגימיק. להפך האדרת המותג הפועל ירושלים שיחק אצלו יותר תפקיד מאשר אצלנו. הוא זה שרוצה לייצג אותנו באירופה ולשים אותנו על המפה".

 

הראל (מימין). "שלחתי את סטודומאייר לפיאניג'אני לקחת את ברכת הדרך" (אודי ציטיאט)

 

ואכן היחס להפועל ירושלים באירופה עבר שינוי הקיץ. "עוד לפני ההחתמה של סטודומאייר קיבלנו הרבה נקודות זכות כשהבאנו מאמן בעל שם באירופה כמו פיאניג'אני. אין ספק היחס כלפינו באירופה עלה עוד מדרגה", קבע הראל.

 

הראל גם לא מהסס לקבוע מטרות: "לפני שאמארה הגיע אמרנו שהמטרה הראשונית היא להגיע  לטופ 16 ביורוקאפ. אתו זה עוד שדרוג. אבל גם צריך לזכור ששמות לא מנצחים משחקים, צריך שתהיה קבוצה, צריך לחבר את הכל ביחד ולכן הבאנו מאמן עם הרבה ניסיון באירופה".

 

"מרגע ההחתמה הטלפון לא הפסיק לצלצל. נגיע ל-9,000 מנויים" (Getty)

 

לדברי הראל, רק אחרי שלקחו אליפות ב-2015 הבינו ראשי ירושלים עד כמה קשה להגיע ליורוליג. "חשבנו כבר בשנה שעברה שהזכייה תסדר לנו מקום, אבל ג'ורדי (ברתומאו, מנכ"ל היורוליג) חשב אחרת", מציין הראל, "המטרה הגדולה שלנו היתה ונשארה להגיע לשם. אני חושב שמבחינת מתקנים, חוזה שידור, מבנה הכנסות אין הרבה מועדונים בסדר הגודל שלנו באירופה. ובטח אין להם בעלים כמו אורי אלון. הבעיה היא שבשנתיים האחרונות לא עשינו גדולות ונצורות באירופה ולכן צריך לתקן את כדי להגיע ליורוליג".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי