"סטודמאייר יביא חשיפה אדירה לספורט בישראל"

הגופיה שרצה ברשת
הגופיה שרצה ברשת |

בלאט התייחס להצטרפותו הצפויה של הכוכב לירושלים. ב-18:00: ההודעה

(גודל טקסט)

רק לפני רגע הוא פרש וכבר עומד להיכנס לבית חדש. אמארה סטודמאייר, פורוורד ניו יורק ניקס ממש עד לאחרונה, צפוי להודיע הערב במסיבת עיתונאים כי הוא מצטרף להפועל ירושלים. הפורוורד בעל העבר המפואר ב-NBA, שמחזיק בנתח מהבעלות על ירושלים, יכנס מסע"ת ב-18:00. 

בירושלים כבר לא ממש יכולים לחכות להודעה הרשמית של "סטאט" וברשת כבר רצה מה שעשויה להיות הגופיה החדשה של השחקן. סטודמאייר בן ה-33, שסבל מפציעות ברכיים כבר מגיל צעיר יחסית, אמר לא פעם "אם תהיה לי ההזדמנות לשחק בישראל ועדיין אהיה בריא, זה יהיה נהדר". כעת פורסם בכלי תקשורת מסביב לעולם שזה בדיוק מה שהוא מתכוון לעשות. 

מי שעוד נשמע נרגש מהגעתו הצפויה של סטודמאייר הוא דייויד בלאט. מאמן דרושפאקה ואקס קליבלנד התייחס למהלך בשיחה בלעדית עם ספורט1 ואמר: "מדובר בעסקה מעניינת מאוד, אמארה הוא בהחלט כוכב גדול ב-NBA ואני מאחל לו הצלחה רבה בדרכו החדשה וגם מאמין שהוא יצליח". 

גם הוא מתרגש. בלאט (AFP)

"זה עושה טוב לירושלים וגם לכדורסל הישראלי שיקבל חשיפה אדירה, כי יש פה ליגה מעניינת וטובה וההגעה של אמארה רק תתרום לה, וגם תוסיף לתחרות בצמרת", הוסיף המאמן הישראלי הבכיר. "עוד דבר חשוב הוא שאחת הסיבות להגעה של אמארה היא אהבתו לישראל ורצונו לתרום לאנשים כאן וזה מחמם את הלב".

אמארה סטודמאייר בן ה-33 נבחר במקום התשיעי בדראפט 2002 כשחקן תיכון. הוא לקח חלק ב-846 משחקי NBA והעמיד ממוצעים של 18.9 נקודות, 7.8 ריבאונדים, 1.2 אסיסטים ו-1.2 חסימות לערב. בעונה החולפת ציפה לשחק יותר במדי מיאמי, אבל שותף ב-52 משחקים בלבד וסיפק 5.8 נק' ו-4.3 ריב' בממוצע למשחק. 


סטודמאייר, בדרך לארנה (gettyimages)

הפורוורד החל את דרכו בליגה במדי פיניקס, המשיך לניו יורק, עשה ניסיון קצר בדאלאס וכאמור עבר למימאי ומשם קיבל חוזה טקסי בניקס. הוא נבחר לרוקי השנה ב-2003, הופיע שש פעמים באולסטאר וגם עשה לא מעט כסף לצד פציעות ברכיים חריפות. במהלך השנים טען סטודמאייר שיש לו שורשים יהודיים וכן שימש כעוזר מאמן נבחרת קנדה במכביה. 

תחת המאמן האיטלקי סימונה פיאנג'יאני אלופת 2015 כבר הספיקה לצרף את ג'רום דייסון, טרנס מקינזי, טראוויס פיטרסון, שון ג'ונס, קרטיס ג'רלס וכן את הישראלים אייזק רוזפלט ורועי הובר, שיושאל בעונה הקרובה לאחת מקבוצות ליגת העל.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי