61:81 לירושלים, אמארה לא הרשים בבכורה

אמארה
אמארה |

האדומים דרסו את הרצליה, הרכש הגדול קלע רק מהעונשין. 19 לטימור

(גודל טקסט)

עונת 2016/17 נפתחה באופן רשמי במשחק שבו אירחה הפועל ירושלים את בני הרצליה במחזור הראשון של ליגת העל והביסה אותה 61:81.

 

עיקר תשומת הלב, באופן טבעי, הופניתה לעבר אמארה סטודמאייר ששיחק לראשונה מול הקהל הביתי החדש שלו בארנה. הרכש הנוצץ שיחק 25 דקות והסתפק בשלוש נקודות כולן מקו העונשין.

 

בלאט: "ישראלי בטורקיה? למזלי לא יודעים מה הזהות שלי"

 

טימור מול גרין (דני מרון)

 

המאמן סימונה פיאניג'אני, אשר עבורו זו בכורה ביתית, המשיך את הרצף של קודמו, דני פרנקו, והשיג ניצחון 13 ברציפות בליגה הסדירה וניצחון ביתי 18 ברצף על פני היריבה מהשרון. לאור ריבוי הזרים בקבוצה, שון ג'ונס לא נרשם למשחק.

 


ליאור אליהו בדרך לסל (דני מרון)

 

בצד השני, הרצליה הגיעה עם מצבת זרים חדשה לגמרי וללא הקפטן אבירם זליקוביץ' שנפצע ויחמיץ את המחזורים הראשונים של העונה. בינתיים, כרם משעור ממלא את התפקיד במקומו. ג'ף אדריאן עליו בונים בהרצליה, סיים עם חמש נקודות בלבד, כולן מהקו ב-28 דקות משחק.


אורי אלון וניר ברקת מפגינים יחסים חמים (דני מרון)

מהלך המשחק

סימונה פיאניג'אני מאמן הפועל ירושלים פתח עם אמארה סטודמאיר, ליאור אליהו, טרנס קינזי, קרטיס ג'רלס ובר טימור. הרצליה פתחה עם ג'ף אדריאן, כארם משעור, דני רובין, טוריאן גרין וחליל קניאסביץ'.

 

מאמן ירושלים מחוייך על הספסל (דני מרון)

 

את הסל הראשון של העונה קלע כארם משעור שקבע 0:3 להרצליה, 6 נקודות רצופות של אליהו קבע 5:6 לירושלים. בר טימור תרם 6 משלו וקבע 10:16 למארחת.

 

הקהל של ירושלים בארנה (דני מרון)

 

האדומים הגדילו את היתרון כשפיטרסון צלף את שלשה שלישית של ירושלים וקבע  19:27בתום הרבע הראשון.

 


אדריאן במאבק על הכדור (דני מרון)

 

את הרבע השני הרצליה פתחה עם ריצת 0:4 אך דייסון הגדיל את היתרון של ירושלים עם שלשה שקבעה 28:37. סטודמאייר עלה מהספסל עם חסימה גדולה ואסיסט לפיטרסון שסידרו לירושלים יתרון שיא – 29:45, והיתרון נשמר עד לסיום המחצית שהסתיימה ב-31:45 למארחת.

 

המחצית השניה נפתחה באותה מגמה, כשבר טימור להט עם עוד 6 נקודות רצופות וקבע 35:52. חסימה נהדרת של סטודמאייר הוציאה את המארחת למתפרצת ודייסון צלף שלשה שקבעה 39:58. שתי הקבוצות התקשו לקלוע  והאדומים שמרו על יתרונם המבטיח בסוף הרבע השלישי, 47:64.

 

ברבע האחרון ניצחה ירושלים 14:17 והגדילה עוד יותר את יתרונה ובסיום, 61:81 לאדומים עם 19 נקודות של בר טימור. אמארה סטודמאייר סיים עם שלוש נקודות בלבד כולן מקו העונשין, גם אדריאן מהרצליה קלע רק חמש נקודות, כולן מהעונשין.

 

קלעו לירושלים: טימור 19, הלפרין 14, פיטרסון 14, אליהו ודייסון 12 כ"א, קינזי 6, סטודמאייר 3 ורוזפלט 1. קלעו להרצליה: קנאסביץ' 14, ג'קו 11, משעור 10, דניס וגרין 8 כ"א, רובין 5, אדריאן 5.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי