62:77 לירושלים על מכבי ת"א בגמר גביע ווינר

תואר קבוצתי ראשון בקריירה. סטודמאייר
תואר קבוצתי ראשון בקריירה. סטודמאייר | צילום: ערן לוף

19 נקודות לג'רלס, טימור סיים עם 13 וסטודמאייר קלע תשע. 16 לווימס

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים זכתה בגביע ווינר בפעם הרביעית בתולדותיה לאחר ניצחון 62:77 על מכבי תל אביב בגמר בו שלטה כמעט לכל אורכו.

קלעו להפועל ירושלים: ג'רלס 19 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5 אסיסטים. טימור 13, קינזי 12 ו-6 ריבאונדים, סטודמאייר 9 ו-6 ריבאונדים, דייסון 7, אליהו 6, 9 ריבאונדים, 5 אסיסטים, 5 חטיפות ו-3 חסימות. ג'ונס 5. רוזפלט 4. מנקו 2. הלפרין לא קלע

קלעו למכבי ת"א: ווימס 16 נקודות ו-7 ריבאונדים, צירבס 13 ו-7 ריבאונדים, ראד 10 ו-6 ריבאונדים, פניני 7, מקל 6, יבזורי ואוחיון 3 כ"א, סילי ואייברסון 2 כ"א. אלכסנדר לא קלע

זכיה רביעית בגביע ווינר לירושלים (ערן לוף)

ניצחון של ירושלים על חשבון הצהובים הוא כבר לא סנסציוני כמו בעבר, אך ההפרש והיכולת הנמוכה של שחקניו של ארז אדלשטיין היא בהחלט מפתיעה. אבל לסימונה פיאניג'אני ואמארה סטודמאייר לא ממש איכפת מהאימפריה מהמרכז, ובמפגש הראשון מולם במדי הבירה רשמו "וי" ראשון.

 

 

סוני ווימס שמר את הצהובים בפתיחה עם שש מהשמונה הראשונות שלהם, אבל האדומים המשיכו לדחוף ומהר מאוד ווימס נבלם. הכדור נכנסו לסטודמאייר בפנים, קרטיס ג'רלס קלע מבחוץ וגם טרנס קינזי הניב תפוקה בהתקפה, ואחרי 10 דקות ירושלים כבר הייתה ביתרון דו ספרתי, 13:24.

 

משחק טוב נוסף. ג'רלס (ערן לוף)

 

יותם הלפרין עלה מהספסל ותרם המון אנרגיות, ניהול משחק שקול והגנה חזקה. הגארד לא תרם נקודה, אבל בלט מאוד בדרך ליתרון שיא במשחק, 15:33. גיא פניני נכנס וכרגיל היה אקטיבי. חמש רצופות של הפורוורד סייעו בריצת הנגד של הצהובים, ועד המחצית ההפרש האדום קוזז לשלוש בלבד, 35:38 במחצית כשאמארה סטודמאייר כבר עם שלוש עבירות לחובתו.

 

לא צריך לקלוע כדי לבלוט. יותם (ערן לוף)

 

כאשר נדמה היה שהמומנטום צהוב ואחרי שסטודמאייר ספג את הרביעית שלו בפתיחת הרבע השלישי, משהו לא דפק בהתקפה של אדלשטיין. בר טימור היה אגרסיבי עם חדירות ושתי צליפות מחוץ לקשת, וההפרש שוב קפץ לדו ספרתי, 47:62 לירושלים אחרי 30 דקות.

 

עשר הדקות האחרונות היו המשך ישיר ל-30 שקדמו להן. מכבי מסתבכת בהתקפה, ירושלים לא מבריקה אבל הרבה יותר יעילה כשסגנית האלופה שומרת על פער דו ספרתי לאורך כל הרבע. שלוש דקות לסיום סטודמאייר סגר את הסיפור עם מהלך של שלוש נקודות, כאשר בסיום ירושלים מנצחת 62:77 וחוגגת תואר ראשון העונה.

 

בדרך לעוד שלשה. טימור (ערן לוף)

 

ערב מתסכל. צירבס (ערן לוף)

 

תואר קבוצתי ראשון בקריירה. אמארה (ערן לוף)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי