אבי בן שימול: אין סיבה ששון דוסון יישאר

חוויה מטורפת
חוויה מטורפת | צילום: עודד קרני, מנהלת הליגה

שחקני ראשל"צ קיבלו את טבעות האליפות. הרכז: "כל השחקנים בודקים את השטח"

(גודל טקסט)

שחקני ומאמני אלופת המדינה הטריה, מכבי ראשון לציון, החלו את החגיגות הרשמיות עם קבל טבעות האליפות. הקבוצה הגיע לחנות ה.שטרן בקניון הזהב, שם מדדו השחקנים את טבעות האליפות שקיבלו ביום חמישי והתאימו אותן באופן אישי. טבעת האליפות עשויה מזהב ומשובצת באבן סיטרין, העיצוב הייחודי כולל הטבעה של סמל הליגה וחריטה מיוחדת של הכיתוב CHAMP 2016. שווי כל טבעת 3600 דולר.

 

הכתומים ימשיכו לחגיגות במתחם הרובע בעיר, שם יופיעו להקת אתניקס והזמן אליעד נחום, כאשר החגיגות ינעלו באופן רשמי עם ביקור במעונו של ראש הממשלה בנימין נתניהו.

 

 

דריל מונרו, מכוכבי הקבוצה והאיש החתום יותר מכל על העונה המוצלחת של הקבוצה: "אני בכלל לא יודע איך ראש הממשלה נראה. לא שמעתי  עליו יותר מידי אבל אני נרגש לפגוש אותו ולהצטלם איתו. עדיין לא פגשתי אישיות במעמד שכזה ולכן עבורי זה יהיה כבוד".

 

"העתיד? לא יודע מה יהיה בעתיד. לא דיברתי על זה יותר מידי. כרגע אני נהנה מהזכייה בתואר וכשיגיע הזמן להחליט היכן אשחק, אקבל את ההחלטה הטובה ביותר בשבילי".

 

דוסון. "עשה דבר גדול" (עודד קרני, מנהלת הליגה)

 

גם רכז הקבוצה, אבי בן שימול, נשמע נרגש מהמעמד: "לא כולם מבינים את הרעיון סביב מה שקורה איתנו, אבל נראה שכולם נהנים. מדובר בחוויה מטורפת, העיר בטירוף ובצדק, זה מגיע להם. כל מסיבה כאן היא חגיגה וכולנו מתכוננים למפגש היום עם ביבי נתניהו. זה כבוד לפגוש את ראש הממשלה. מעמד חשוב. כל מה שקורה מסביבנו  נכנס לנו לראש  ויוצא בקולות המומים".

 

גם בן שימול התייחס לעתיד הקבוצה: "כל השחקנים בודקים את השטח. אף אחד לא יודע אם נפגע בגזרת הזרים הייתי ממליץ לכולם להישאר כאן.  אבל לכל שחקן מגיע להתקדם. כל שחקן שואף להתקדם ובצדק. שון דוסון? אין סיבה ששון יישאר פה, הוא עשה דבר גדול".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי