אברהמי: "דבר לא עבד, שמרנו בצורה מבישה"

אברהמי. מתוסכל מהיכולת של קבוצתו
אברהמי. מתוסכל מהיכולת של קבוצתו | צילום: ערן לוף

מאמן הפועל ת"א אחרי הפסד כואב באילת. עודד קטש: "ניצחון מאוד חשוב עבורנו"

(גודל טקסט)

הפועל אילת גברה 75:93 על הפועל ת"א והמשיכה ביכולת המצוינת שלה לאחרונה. סגנית האלופה רשמה את ניצחונה החמישי בששת המחזורים האחרונים ועלתה למקום החמישי בטבלה, מעל עירוני נהריה ומכבי ראשל"צ.

 

אך מעבר לניצחון עצמו והרצף המצוין, עבור עודד קטש היה זה ניצחון על האקסית ממנה פוטר בתחילת העונה. למרות זאת, קטש העדיף להתרכז רק במה שקרה על הפרקט: "בחצי השני שיחקנו יותר מרווח ועם יותר סבלנות. הצלחנו לעצור גם את רביב לימונד וגם את טריי סימונס וזה עזר לנו. היה משחק אגרסיבי ומאוד חשוב לנו הניצחון. היום יצא לכם לראות את היכולות של לה-קווינטון רוס (16 נקודות ו-8 ריבאונדים), אבל התקפית מעולם לא הייתה לנו בעיה".

 

בתחילת העונה הם עוד היו ביחד. קטש ואברהמי (אודי ציטיאט)

 

 

קטש מיהר להתעסק במשחק הבא, אך כן הסביר (בנימה מבודחת) מה חסר לו באילת. או יותר נכון, מי: "אני חושב כבר על יום חמישי בחולון. חסר לי את בריאן רנדל, ניצן חנוכי ואבישי גורדון. אני מאחל להפועל בהצלחה ומרוצה מהניצחון החשוב שלנו מול קבוצה טובה".

 

"שום דבר לא עבד", הודה שרון אברהמי שהחליף את קטש על הקווים בדרייב אין. "שמרנו בצורה מבישה ולא ירדנו להגנה בזמן. זה דברים שדיברנו בחצי. אנחנו במאבקים וצריכים להיות יותר אגרסיביים וקשוחים. אנחנו לא יכולים לקבל 20 נקודות במתפרצות ודאנקים. התחלנו טוב אבל מהרבע השני לא היינו במשחק. אנחנו ניזונים מההגנה ואם לא נשמור לא נוכל לרוץ".

 

רובינסון. יכולת מאכזבת הפעם (אודי ציטיאט)

 

הפועל ת"א אמנם במקום השמיני בטבלה (שמוביל לפלייאוף), אך היא פספסה הזדמנות להתרחק מאשדוד, קריית גת וחולון שמפגרות אחריה בנקודה אחת בלבד. אברהמי גם יודע מה הוא זקוק כדי לחזור למסלול הניצחונות: "אנחנו חייבים את טריי סימונס (4 נקודות הערב) ונייט רובינסון (9 נקודות), כי הם שחקנים מרכזיים אבל לא רק אותם. קלענו באחוזים רעים ולא שיחקנו טוב. אנחנו קודם כל מסתכלים מול התחתית. מול אשדוד זו הזדמנות אחרונה לפלייאוף. היו כמה מהלכים שלא מתאימים לקבוצה שלי ולמצב שאנחנו נמצאים".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי