אדגר סוסה סיכם בירושלים, ממתינה לסיום העונה באיראן

חיזוק לקו האחורי. סוסה
חיזוק לקו האחורי. סוסה |

הגארד הדומיניקני, שהעפיל עם קבוצתו לגמר הפלייאוף, יצטרף בסיום הסדרה

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים קרובה מאוד להחתים את אדגר סוסה. בין הצדדים מתקיימים מגעים כבר למעלה מחודש וחצי, מאז ששוחרר מאט ג'נינג, אולם בשל התקדמותה של קבוצתו של הגארד הדומיניקני, פטרוכימי, בפלייאוף האיראני, המגעים נשמרו על אש קטנה. במקביל קיימה האלופה מגעים גם עם שחקנים אחרים, דוגמת ג'רמי פארגו, אולם לאורך כל הדרך שמרו על קשר עם נציגיו של סוסה, כפי שדווח בספורט1.

 

העונה באיראן טרם נגמרה, אולם פטרוכימי העפילה לגמר הפלייאוף שצפוי להתחיל בעוד כשבוע וחצי. לספורט1 נודע כי המגעים בין הצדדים העלו הילוך, ומרבית התנאים, כולל הכספיים, כבר סוכמו. סוסה צפוי להצטרף לאלופה מיד עם סיומה של העונה האיראנית, אם כי האדומים שומרים לעצמם את האפשרות להחתים עד אז שחקן אחר.

 

 

בירושלים בוצעו מספר שינויים מאז תחילת העונה. ג'נינג כזכור הוחתם לאחר שהעונה החלה, אולם שוחרר בתחילת פברואר, בשיאו של המשבר הקבוצתי, לאחר שלא התאקלם לחלוטין, ומאז הקבוצה של דני פרנקו מחפשת לו מחליף בקו האחורי.

 

ג'נינג. מאז שהוא שוחרר בתחילת פברואר, יש חיסרון בקו האחורי (דני מרון)

 

באזור הצבע המצב מורכב יותר. האדומים אמנם התחילו את העונה עם ארבעה גבוהים, אולם מעולם לא הסתירו את רצונם להתחזק בשחקן נוסף. החיפושים הסתיימו עם חתימתו של איליי הולמן בתחילת חודש מארס, והמצב בצבע התאזן עם שחרורו של ד'יאור פישר לפני כשבוע.

 

עקיצה לכיוון המנהלת

בעניין אחר: הנהלת הקבוצה שלחה לאוהדים מייל, בו הביעה צער על כך שהמשחק הקרוב, נגד בני הרצליה, ישוחק במוצאי שבת בשעה 20:15. ההודעה כללה גם עקיצה מרומזת כלפי מנהלת הליגה, שלא הסכימה לשנות את מועד המשחק.

 

"אנו מודעים לבעייתיות בשעת המשחק", נכתב. "מתוך רצון להתחשב באוהדי הקבוצה הצענו מספר אלטרנטיבות לקיום המשחק בשעה מאוחרת יותר. לצערנו הגורמים הרלוונטיים השיבו לנו בשלילה מאילוצים שלהם, ולפיכן אנו נעשה מצדנו את כל המאמצים ונהיה מוכנים במועד".

 

"אנחנו מקווים שגם אתם תעשו את אותו המאמץ על מנת להגיע לארנה ולדחוף את הקבוצה לעבר שמירה על המקום הראשון בתום העונה הסדירה", עוד נכתב. " כולנו יודעים מה המשמעות של סיום העונה הסדירה במקום הראשון".

 

האוהדים נקראו להגיע מוקדם מוקדם למשחק נגד הרצליה (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי