אלאנדו טאקר ואור לאומי סיכמו בהפועל תל אביב

טאקר. עובר לאדומים מתל אביב
טאקר. עובר לאדומים מתל אביב | צילום: אודי ציטיאט

קבוצתו של אברהמי ממשיכה להתחמש לעונה הבאה: "נשתדרג משמעותית"

(גודל טקסט)

בהפועל תל אביב ממשיכים לבנות את סגל הקבוצה לקראת עונת המשחקים הקרובה. המאמן שרון אברהמי והמנהל המקצועי החדש אפי בירנבוים ממשיכים לעבוד במרץ על בניית הסגל. 

 

מי שחתמו היום במועדון הם אלאנדו טאקר ואור לאומי. טאקר (32, 1.98) היה מהשחקנים המצטיינים בעונה שעברה במדי מכבי קריית-גת והעמיד ממוצעים של 18.5 ו5.7 כדורים חוזרים ודורג שמיני בטבלת מלך הסלים בליגה. 

 

 

שרון אברהמי אמר על ההחתמה: "אני בטוח שההחתמה של אלאנדו טאקר תשדרג אותנו משמעותית. מדובר בשחקן שהיה במקומות גדולים בעבר, והוא יביא איתו הרבה ניסיון וחיבור עם הקהל".

 

היו"ר רמי כהן הוסיף: "הפועל ת"א ממשיכה להיערך במרץ לקראת העונה הבאה, מתוך מטרה לבנות קבוצה אנרגטית ומוכשרת, ברוחו ובצלמו של המועדון, כך שכל האוהדים שיגיעו לאולמנו הביתי ייהנו מקבוצה טובה ושחקנים המחוברים לקהל ולשאיפות של המועדון". 

 

במקביל, אצל האדומים ממשיכים בהחתמות של שחקנים צעירים שיהוו חלק מעתיד המועדון ולאחר החתמתו של תומר גינת בשבוע שעבר, היום חתם בקבוצה אור לאומי (19, 1.94), ששיחק אשתקד באליצור אשקלון ועירוני ר"ג, מהליגה הלאומית. לאומי, הוא קפטן נבחרת העתודה ובעבר שימש גם כקפטן נבחרת הנוער. 

 

לאומי במדי העתודה. גם הוא ילבש אדום (איגוד הכדורסל)

 

שרון אברהמי: "ההחתמה של אור לאומי מבורכת, ואנחנו ממשיכים במגמה להחתים את הצעירים הישראלים הטובים ביותר. לאומי שחקן מוכשר ואנחנו בונים עליו לשנים הבאות".

 

כפי שפרסמנו בתחילת השבוע, בהפועל מתעניינים גם בצירופו של עמית שמחון מהפועל אילת, אך החתמה זו עלויה להיות בכפוף להמשך דרכו בקבוצה של מתן נאור, שכרגע נמצא במו"מ עם הקבוצה אך ישנם פערים.  בקבוצה מנסים להגיע להבנות גם עם רוברט רות'בארט, שצפוי לעזוב לבני הרצליה. 

 

בנוסף לכל, הרשות התקציבית של איגוד הכדורסל הודיעה היום כי היא ממליצה להעמיד את הפועל ת"א לדין בנוגע לחוזה עם השחקן דיז'ון תומפסון בעונת 152014.

לפי הודעה שנמסרה, בבדיקה עם יו"ר המועדון רמי כהן וחבר ההנהלה ידידיה רפפורט, הועלו שני חשדות – הראשון לקיום חוזה כפול בין הקבוצה לשחקן וזאת גם על פי הודאת הקבוצה ששילמה סכום מסוים לשחקן עם הגעתו ארצה וסכום זה אינו מופיע בחוזה שהופקד בבקרה והינו נמוך יותר מהחוזה הראשוני. החשד השני הוא שאישור היתרה בדבר העדר חובות של הקבוצה כלפיו, לא נחתם על ידי השחקן עצמו כמתחייב על פי תקנון הבקרה.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי