אלפסי יעמוד לדין. יו"ר נהריה: זו הייתה התעללות

אלפסי
אלפסי | צילום: ערן לוף

במועדון זעמו על השיפוט בהפסד הביתי לאילת. המאמן: "צריך לבדוק את זה"

(גודל טקסט)

עירוני נהריה הייתה הפתעת העונה בליגת ווינר סל, אבל את הפלייאוף היא פתחה ברגל שמאל. הקבוצה הצפונית עבדה קשה כדי להשיג את יתרון הביתיות, אבל איבדה אותו כבר במשחק הראשון בסדרת רבע הגמר, אחרי 82:75 להפועל אילת.

ההפסד לא עבר בשקט אצל ראשי נהריה. לקראת סיום המשחק, בפיגור 5 נקודות, השופטים התעלמו מספק עבירה על עודד ברנדווין. עובדה זו הרתיחה את ראשי המועדון. המאמן אריק אלפסי התפרץ על השופטים והורחק בעבירה טכנית. האירוע המכוער לא הסתיים שם.

יו"ר המועדון ניסים אלפסי פרץ אף הוא לפרקט, הטיח דברים חריפים בשופטים ורק התערבות של אנשי נהריה גרמה לרגיעה. משקיף המשחק ציין את המקרה כ"חמור מאוד", ואריק אלפסי וניסים אלפסי צפויים לעמוד לדין באיגוד הכדורסל.

"במשך כל המשחק השופטים התעללו בנו בצורה שיטתית. הגיע הזמן שאיגוד השופטים יעשה בדק בית", תקף היו"ר והוסיף: "קל להם לשרוק נגד קבוצות קטנות ומה שהיה הערב זו פשוט התעללות. אם הגעתי למצב הזה, אז הגיעו מים עד נפש".

המאמן אלפסי הוסיף: "מי שצריך לשמוע מה שאמרתי שמע. הפסדנו את המשחק וחבל כי עבדנו קשה כדי להשיג יתרון ביתיות. אני לא מדבר על קיפוח אבל היו פה דברים שצריך לבדוק אותם. אנחנו הפסדנו את המשחק, השופטים רק עזרו לזה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי