אלפסי: לא רוצה לפגוש את מכבי ת"א בפלייאוף

אלפסי. ניצחון של השחקנים
אלפסי. ניצחון של השחקנים | צילום: ערן לוף

מאמן נהריה לאחר ה-85:86 על הצהובים: "ניצחון גדול, הראינו שיש לנו מה למכור"

(גודל טקסט)

שמחה גדולה בנהריה אחרי הניצחון השני העונה על מכבי תל אביב (85:86). בקבוצה היו מרוצים מהלחימה והאגרסיביות שהפגינו השחקנים לאחר תקופה רעה רוויית פציעות והוכיחו שעדיין יש להם מה למכור השנה.עם זאת,  במועדון היתה אכזבה מסוימת מכך שהקהל לא מילא את האולם בעין שרה ורק 2000 אוהדים צפו בניצחון הדרמטי.

 

"זה ניצחון גדול יותר מהניצחון על מכבי ת"א בסיבוב הראשון" אמר המאמן המאושר אריק אלפסי. "הגענו למשחק הזה בתקופה לא פשוטה. היה לנו סגל חסר, גיל אמיתי וקוואמה ווהן הגיעו רק בסוף השבוע והם לא הספיקו להתאמן הרבה".

 

 

"שחקנים הבינו שיש על מה להילחם ואני מאד שמח על התצוגה שלנו, מכבי ת"א באו במומנטום אדיר ורצינו להראות שיש לנו מה למכור בפלייאוף העליון. עודד עשה  בסיום מהלך גדול, זה ניצחון גדול של השחקנים, אבל למרות הניצחון אני לא רוצה לפגוש את מכבי בפלייאוף".

 

ברנדוויין. "נלחמנו כמו אריות" (ערן לוף)

 

"המהלך האחרון  היה של להיות או למות", אמר עודד ברנדוויין שמסר את האסיסט לסל הניצחון של קוואמה ווהן, "נלחמנו כאריות וזו ההרגשה הכי טובה בעולם. היה לנו שבוע אימונים לא שגרתי, הגענו ללא שחקנים חשובים, אבל פשוט השארנו הכל על המגרש והתעסקנו רק במי שיש ולא במי שאין. אני מקווה שבעקבות הניצחון הקהל יחזור וימלא את האולם".

 

מייקל אומה, שהצטיין במשחק, לאחר תקופה פחות טובה: "אני מנסה לחזור לכושר שלי, אני תמיד מנסה להיות כמה שיותר אגרסיבי ולא לאפשר ליריבה מצבים קלים, אנחנו קבוצה שעובדת מאד קשה והוכחנו זאת כשניצחנו את מכבי תל אביב פעם שנייה העונה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי