אמבקווה בסגל, טפירו מפנטז על שיא חדש

טפירו. רוצה להיכנס לספר השיאים
טפירו. רוצה להיכנס לספר השיאים | צילום: אודי ציטיאט

מכבי ת"א מחכה לקריית גת, הרכז כבר ניצח אותה עם שש קבוצות

(גודל טקסט)

סיום העונה הרגילה בליגת ווינר סל מתקרב והקרבות בצמרת ובתחתית חמים מתמיד. המחזור הקרוב יניב מפגש קצוות בין מכבי תל אביב, שרוצה להשאיר לעצמה סיכוי לסיים בראשות הטבלה, ומכבי קרית גת שנלחמת על חייה בליגה (שלישי, 19:00).

הצהובים מתל אביב, שהפסידו במחזור הקודם לעירוני נהריה, יודעים שהפסד נוסף יבטיח להפועל ירושלים את המקום הראשון. טרבור אמבקווה, שלא שיחק עדיין בסיבוב השלישי, נרשם בסגל ועשוי לקבל דקות.

מהעבר השני, מאיר טפירו כבר ניצח את מכבי ת"א עם שש קבוצות שונות: הפועל ת"א, הפועל אילת, הפועל ירושלים, בני השרון, מכבי אשדוד ועירוני נס ציונה. אם קרית גת תעשה את הבלתי ייאמן הוא יוסיף עוד אחת לרשימה. השחקן הכי מבוגר בליגה רחוק כעת 8 נקודות בלבד מארז חזן, שמדורג במקום ה-12 בקלעי כל הזמנים בליגה עם 5,488.

במכבי ת"א מקווים שאיתי שגב ימשיך בתקופה הטובה שלו. למרות ההפסד בנהריה, הפורוורד השווה את שיא הקריירה שלו בקליעה עם 14 נקודות, והוריד 9 ריבאונדים. בשני המחזורים האחרונים נותן תפוקה נהדרת בצבע עם 8 מ-11 מהשדה, 10.0 ריבאונדים כולל 5.0 בהתקפה וחסימה אחת בממוצע.


גם ההפסד בנהריה לא הפריע לתקופה הטובה שלו. איתי שגב (ערן לוף)

קרית גת מגיעה להיכל בלי יותר מדי ציפיות. בשני המשחקים הקודמים מול מכבי ת"א היא נוצחה בהפרש ממוצע של 24.5 נקודות. העולה החדשה הסתפקה ב-64.0 נקודות בלבד, כשהיא מאבדת 20.0 כדורים בממוצע וקולעת רק 2.5 שלשות ב-11%. את שני המשחקים הכריעו הצהובים במחצית השניה: 27:43 בבית, 28:49 בחוץ.

החבורה של נתי כהן תיאלץ להסתדר ללא אלאנדו טאקר, שקרע את המניסקוס במשחק מול נס ציונה וגמר את העונה. עד הפציעה, עמד הסווינגמן הוותיק על רצף של 6 משחקים עם 20 נקודות ומעלה והשיג שיא עונה של 33 נקודות במשחקו המלא האחרון.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי