אריק אלפסי: מכוונים למקום הרביעי בליגה

שחקני נהריה מודים לקהל באימון הבכורה
שחקני נהריה מודים לקהל באימון הבכורה | צילום: באדיבות הפועל נהריה

נהריה פתחה את העונה בהפנינג עם מאות מאוהדיה. עדין מחפשים זר חמישי

קבוצות: עירוני נהריה
(גודל טקסט)

עירוני נהריה, שתפתח בתחילת החודש הבא את משחקיה במוקדמות ליגת האלופות של פיב"א, שם היא הוגרלה היישר לסיבוב השני של המשחקים, פתחה ביום שישי את העונה בהפנינג ענק לאוהדיה.

 

שחקניו של אריק אלפסי יפגשו את המנצחת במשחק בין רילסקי ספורטיטס מבולגריה ואתלט צמוקי מינסק מבלארוס ואם היא תעבור אותה, היא תשובץ בבית א' של  המפעל שם תפגוש יריבות טובות יותר כמו מונקו, בנביט, פרנקפורט, אריס סלוניקי, דומז'לה ונימבורק הצ'כית.

 

 

500 אוהדים הגיעו לאימון הפתיחה של נהריה. האוהדים נהנו ממשחקים משותפים עם שחקני הקבוצה, התחרו בקליעות לסל וקינחו בסלפי עם השחקנים בסגול.

 

ינסי גייטס עם האוהדים (באדיבות הפועל נהריה)

 

שלושה שחקנים בלבד נותרו בסגל של נהריה מהעונה שעברה: ניב ברקוביץ, ערן אסנטי והזר גילברט בראון. הקבוצה תשחק העונה עם חמישה זרים. אל בראון הצטרפו הרכז מרקוס טיג, הפורוורד ניק פאוסט והסנטר ינסי גייטס. עדיין לא נמצא הזר החמישי.

 

הצוות הישראלי שאיבד את עודד ברנדווין ואורי קוקיה התחזק ביונתן שולדברנד, איגור נסטרנקו, סטו דגלאס ותומר בר אבן.

 

המאמן אלפסי אמר לאחר האימון: "אנחנו יותר עמוקים מהעונה שעברה. נצטרך לעבוד קשה כדי לחבר את הכל יחד. יש לנו בית במוקדמות מאד קשה, נצטרף להתעלות כדי לעבור אותו ואז להיכנס לבית בליגת האלופות. בליגה המטרה לשחזר את ההישג מהעונה שעברה בה סיימנו את הליגה במקום הרביעי".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי