אריק שיבק עמד במילתו וצבע את שערו לשחור

שיבק - המראה החדש
שיבק – המראה החדש | צילום: מנהלת הליגה

מכבי ראשל"צ תשחק בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א. טוני יאנגר ישאר?

(גודל טקסט)

מכבי ראשון לציון עשתה היסטוריה, כשבשנת ה-40 להקמתה זכתה באליפות הראשונה בתולדותיה, לאחר ניצחון 77:83 על האלופה היוצאת, הפועל ירושלים. בקבוצה כבר הכריזו כי ישחקו בעונה הבאה בליגת האלופות של פיב"א, כאשר יש סיכוי כי יקבלו תקציב נוסף מהעירייה, וינסו להשאיר כמה שיותר שחקנים גם לעונה הבאה – בעיקר בגזרת הזרים.

 

המשימה הראשונה של הכתומים תהיה החתמתו של מארק ליונס, שהוכיח העונה שהוא אחד הגארדים הטובים בליגה, וצפוי יקבל מספר הצעות מקבוצות בחו"ל. בעיר היין יציעו לו חוזה משודרג במטרה להשאירו במועדון. מאמן הקבוצה אריק שיבק עמד במילתו וצבע את שערו הלבן לשחור.

 

 

ה-MVP של הליגה, דריל מונרו, שהיה גם המצטיין במשחק הגמר, צפוי לעזוב את הארץ ולחתום באחת הליגות המובילות באירופה, בסכומים שראשל"צ לא תוכל לעמוד בהם. גם קווין פאלמר, שהגיע באמצע העונה, צפוי לעזוב, כאשר עדיין נשקל עתידו של כריס רייט.

 

חנוכי. חתום לעונה נוספת (דני מרון)

 

בגזרת הישראלים, ינסו להשאיר את טוני יאנגר, שמסיים חוזה של שנתיים וצפוי לחזור להיות שחקן מוביל בקבוצה, במידה ושון דוסון אכן יעזוב ל-NBA. לכוכב הצעיר יש חוזה לעונה נוספת, אך המטרה המוצהרת היא לחתום בליגה הטובה בעולם, כשכבר בשבוע הקרוב ייצא לארה"ב במטרה לשחק במחנה הקיץ של וושינגטון וויזרדס.

 

הקפטן ניצן חנוכי, שחגג יום הולדת 30 במשחק הגמר, מחזיק בחוזה לעונה נוספת כמו גם אבי בן שימול, גולן גוט ועידן זלמנסון. כאשר במידה ודוסון לא ימשיך בקבוצה, ינסו בעיר היין לצרף ישראלי מוביל נוסף.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי