בירושלים יפעילו לחץ על גרשון להצטרף למועדון

גרשון. יחזור כמו אדלשטיין אל הקווים?
גרשון. יחזור כמו אדלשטיין אל הקווים? |

אלון סימן את אקס מכבי ת"א. החלטה לגבי סמית' תתקבל ע"י המאמן החדש?

(גודל טקסט)

בירושלים לקחו קשה את ההפסד למכבי ראשון לציון בגמר הפיינל פור. האדומים מהבירה, ששלטו בליגה ללא עוררין לכל אורך העונה, לא הצליחו להגיע בשיא הכושר למאני טיים, כשמרבית השחקנים המרכזיים נעלמו ברגעי ההכרעה.

 

בעלי הקבוצה, אורי אלון, היה נסער מאוד בסיום ועזב, שלא כהרגלו, את האולם עם שריקת הסיום וסרב לדבר עם התקשורת. עם זאת הוא כתב מאוחר יותר בחשבון הפייסבוק שלו: "גאה בקבוצה הזאת! היינו אלופים ראויים והובלנו את הליגה לאורך כל העונה, אבל היום הגיע יותר לאלופה הנכנסת. הניצחון הגדול שלנו זה אתם האוהדים, שהראיתם לכולם מי הקבוצה עם הקהל מספר 1 בארץ כל השנה".

 

 

במועדון החליטו לסיים את ההתקשרות עם דני פרנקו לאחר שנתיים, בהם זכה באליפות הראשונה בתולדות הקבוצה, אך נכשל באירופה והעונה לא הצליח לזכות באף תואר בזירה המקומית. הבעלים רוצה מאוד לראות את פיני גרשון, איתו כבר היו שיחות במהלך העונה, מצטרף למערכת כמאמן או בתפקיד מקצועי אחר. כעת נראה שאלון צפוי לחזור ולהפעיל עליו לחץ. במקביל אליו, שני המועמדים הבכירים לרשת אותו הם גיא גודס, ששוקל להצטרף לדייויד בלאט בדרושאפקה, ומאמן הפועל חולון דן שמיר.

 

סמית'. יממשו את האופציה? (דני מרון)

 

בירושלים עדיין מתלבטים האם לממש את האופציה על דונטה סמית', בשווי 700 אלף דולר, כשאחד השיקולים המרכזיים יהיו הרצון שלו לשחק תחת מאמן אחר. כזכור, אחד השיקולים שלו להצטרף לקבוצה, היתה העובדה שפרנקו עתיד להצטרף ממכבי חיפה.

 

מי שימשיך בוודאות הוא ארל רולנד, שצפוי לחתום על חוזה חדש. לעומתו, איליי הולמן שהצטרף במהלך העונה במטרה להשאירו לעונה הבאה מתנדנד, כאשר המועמד המועדף להחליפו הוא דיון תומפסון, איתו שמרו במועדון על קשר רציף מאז העונה שעברה. לגבי טוני גפני עדיין אין תמימות דעים, כשחלקים קוראים להשאירו בשל נוכחותו בחדר ההלבשה, בעוד אחרים דורשים להחליפו בסקורר עם קליעה מבחוץ. ג'וש דאנקן ואדגר סוסה לא צפויים להמשיך.

 

יותם הלפרין, ליאור אליהו, בר טימור ורפי מנקו מחזיקים בחוזים לעונה הבאה והם יהוו את השלד הישראלי לעונה הבאה. אל הקבוצה צפוי להצטרף ג'ייק כהן, ששיחק בעונה האחרונה באריס סלוניקי, לו יש סיכום ראשוני עם הקבוצה. בבירה גם לא פוסלים פנייה לנציגיו של אלכס טיוס, שלא השתלב באנדלו אפס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי