בירנבוים: במכבי תל אביב רוצים רק כאן ועכשיו

ארז ייצא מזה
ארז ייצא מזה |

הלם בעולם הכדורסל בעקבות המהלך. בלאט: "לאף אחד אין חסינות"

(גודל טקסט)

פיטוריו של ארז אדלשטיין ממכבי תל אביב הפתיעו לא מעט אנשים בעולם הכדורסל, אחרי שני הפסדי יורוליג, אובדן גביע ווינר ופתיחה צולעת של העונה.

"ארז הוא איש כדורסל ותיק ומוערך", אמר דייויד בלאט. "מכבי ת"א זו קבוצה חדשה ולוקח זמן להתחבר. הבעיה של קבוצות מהסוג הזה שאתה צריך להראות קבלות ומיד. ארז ימצא את עצמו וגם מכבי תצא מכאן לדרך חדשה. קורה שלא מסתדרים, זה היה נורא מהיר אבל לאף אחד אין חסינות".

"לבי עם ארז, הוא איש מקצוע מהשורה הראשונה. אנשים חושבים שכעסתי עליו בגלל הביקורת שהעביר בשנה שעברה אבל זו זכותו כפרשן", אומר ז'אן טבק. "אף פעם זה לא נעים ללכת הביתה, בטח בשלב כזה, אבל גם זה קורה ויוצאים מזה. לארז יש הישגים בנבחרת ישראל ובליגה הישראלית והוא יחזור לעצמו".

"במכבי אין זמן והכול צריך להיות כאן ועכשיו", אומר אפי בירנבוים שגם הוא קיבל ממכבי גט מהיר. "ההנהלה מאוד דומיננטית, וגם הקהל והתקשורת. המשחקים הראשונים קריטים ולא מוכנים לסלוח על הפסדים, גם לא בגביע ווינר. ארז ייצא מזה, הוא ימשיך קדימה. זה לא אומר שהוא מאמן פחות טוב, אבל זאת מכבי ואין מה לעשות".


בירנבוים. גם הוא היה בסרט הזה (עדי אבישי)

ואילו דרק שארפ אמר: "חבל, כשמינו אותו שמחתי כי הוא תלמיד של פיני והאמנתי שיחזיר את הקבוצה לאן שהיא צריכה להיות. מכבי חייבת להצליח השנה ולמחוק את מה שקרה בשנה שעברה ואם ההנהלה לא השתכנעה שארז הוא האיש שיכול לעשות את זה אז אין ברירה".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי