בירנבוים: המותג "הפועל ת"א" יותר גדול מהקבוצה

בירנבוים. חשוב שהקבוצה תהיה אטרקטיבית
בירנבוים. חשוב שהקבוצה תהיה אטרקטיבית | צילום: עדי אבישי

המנהל המקצועי החדש בראיון ל-103: "הייתי רוצה תקציב יותר גדול"

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב חיפשה זמן רב מנהל מקצועי, לאחר לכתו של אורי שלף ז"ל, כאשר הפור נפל על אפי בירנבוים שחוזר למגרשים לאחר שלוש שנים. בירנבוים יהיה הדמות המקצועית הבכירה במועדון, אחראי על הקשר בין הצוות המקצועי להנהלת הקבוצה, שותף בבניית סגל הקבוצה הבוגרת  ויפקח על ההתקדמות המקצועית של השחקנים הצעירים והכישרונות באקדמיה לכדורסל.

 

"זה נכון שהביאו אותי בגלל מה שעשיתי בכדורסל", אמר בירנבוים לתכנית הספורט של FM103. "למדתי בקורס הראשון לתואר של מנהל ספורטיבי בישראל, שם פגשתי את ג'ורדי קרויף, וכשהוא דיבר הרגשתי שזה מה שאני צריך לעשות. מאוד מאוד התגעגעתי לחזור למגרש. הייתי בטוח שזה יבוא, היו לי הרבה הזדמנויות, אבל כשהפועל ת"א פנו אלי זה לקח זמן מאוד קצר עד שקיבלתי את התפקיד".  

 

 

"לטעמי המותג של הפועל ת"א יותר גדול מהקבוצה, אם נצליח להשוות את ההצלחה גם לפרקט אז מבחינתי זאת הצלחה. הייתי רוצה תקציב הרבה יותר גדול, אבל ראינו עכשיו את מכבי ראשל"צ זוכה באליפות ויש שם הרבה דברים שאפשר לזקוף לזכותי, אם אצליח לעשות את זה גם בהפועל ת"א אז עשיתי את שלי".

 

שחקני ראשל"צ חוגגים זכייה באליפות. "יש לי חלק בהצלחה שלהם" (דני מרון)

 

"אני הולך לבנות גם את הקבוצה הבוגרת בשיתוף עם שרון אברהמי. כשהגעתי הבהירו לי שיש DNA למועדון: השחקנים צריכים להזיע, לפוצץ ולתת את כל כולם למועדון. חשוב שהקבוצה תהיה אטרקטיבית, אבל הם חייבים להשאיר את הכל על המגרש. לי, למועדון ולאוהדים יש תשוקה למשחק, אני מקווה שזה יעבור לשחקנים".

 

"אני אהיה אחראי גם על ניהול האקדמיה המצוינת של הפועל ת"א בכפר הירוק. זה אחד הדברים החשובים ביותר לקברניטים והם הבהירו לי את זה כשחתמתי". 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי