בכיוון חיובי: 75:90 להפועל ת"א על חיפה

רובינסון. משחק פושר אך כלל כמה ריחופים
רובינסון. משחק פושר אך כלל כמה ריחופים | צילום: אודי ציטיאט

לימונד (22 נקודות) כיכב, איידן ובלאט גם עזרו לאדומים. חיפה מחכה ליריבה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב סיימה את העונה הסדירה עם טעם מתוק אחרי שניצחה 75:90 בבית את מכבי חיפה.

 

שתי הקבוצות הגיעו משוחררות בידיעה כי לתוצאה אין משמעות עבורן. הירוקים כבר הבטיחו את המקום השלישי בטבלה, בעוד האדומים במקום השמיני, והאווירה ניכרה על הפרקט.

 

 

הפועל חסרה את טרה סימונס שקיבל מנוחה ואת רוברט רות'בארט שביקש לא לשחק בגלל שהעדיף לשמור שבת, אך דניאל איידן המשיך לכסות על הפערים מתחת לסלים עם 13 נקודות ו-6 ריבאונדים.

 

רביב לימונד המשיך לשמור על יציבות עם 22 ו-6 אסיסטים, נייט רובינסון שמר על אי-יציבות עם 13 נקודות ו-10 ריבאונדים. שרון אברהמי גם העניק דקות לצעירי תל אביב, כמו צוף בן משה (10 נקודות) עומר שושני ודור וכנר. בצד הירוק, רק רנה רוז'ו ו-וויל גרייבס בלטו עם 18 ו-17 נקודות (בהתאמה).

 

הנקודה הכי משמעותית, והכי פחות נעימה, הגיעה כאשר ג'ף אלן נחת לא טוב וספג מכה בעצם הזנב. הפורוורד של הפועל תל אביב פונה לבית החולים, ועדיין אין עדכון בנוגע למצבו.

 

הפועל תל אביב תצא ביום חמישי לבירה למפגש הראשון בפלייאוף מול האלופה הפועל ירושלים. מכבי חיפה תגלה רק ביום ראשון מי תהיה היריבה הראשונה שלה בסיבוב הראשון, אך כבר הבטיחה כאמור את יתרון הביתיות.

 

הרבו לקלוע להפועל ת"א: לימונד 22 נקודות, איידן וקונגר 13 נק' כל אחד, בן משה ונאור 10 כ"א, בלאט 9, רובינסון 8. לחיפה: רוז'ו 18, גרייבס 17, בלייזר 10, ורגאס 8.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי