בקרוב במכבי ת"א? ציוץ מפתיע של קרופורד

בקרוב בצהוב? קרופורד
בקרוב בצהוב? קרופורד |

הגארד, שרשם למעלה מ-250 משחקים ב-NBA, צייץ: "מכבי או ברצלונה"

(גודל טקסט)

בצל פציעתו הקשה של הפורוורד קווינסי מילר, שקרע את הרצועה הצולבת וסיים את העונה עוד לפני שהחלה, במכבי תל אביב ממשיכים לחפש חיזוק גם לקו האחורי. אחד המועמדים לעמדה, ככל הנראה, הוא שחקן עם בעל רזומה מרשים בליגה הטובה בעולם.

 

ג'ורדן קרופורד, גארד אטלנטה, וושינגטון, בוסטון וגולדן סטייט בעבר, צייץ בחשבון הטוויטר שלו את הדבר הבא: "מכבי או ברצלונה". יותר מכך לא רשם כלום השחקן בן ה-27, אבל הוא כנראה מחזיק בהצעות משני המועדונים ושוקל בשלב זה לאיזה מהם להצטרף.

 

 

קרופורד, שנבחר במקום ה-27 בדראפט 2010 על ידי ניו ג'רזי נטס, רשם למעלה מ-250 משחקים ב-NBA. בעונת 2010/11, אז לבש את המדים של וושינגטון וויזארדס, שותף הגארד ב-26 משחקים וקלע 16.3 נקודות בממוצע למשחק.

 

Maccabi or Barcelona…. 

— Jordan Crawford (@jcraw55) July 20, 2016

 

שם אחר שעשוי להגיע להיכל הוא ברייס קוטון (23, 1.85 מ') שגדל במכללת פרובידנס אך לא נבחר בדראפט. קוטון שיחק בליגת הקיץ בלאס וגאס ויש לו עבר במספר קבוצות ב-NBA. השחקן נפגש עם נציגי מכבי תל אביב בליגת הקיץ ועשוי להילקח כאופציה.

 

קוטון שיחק ביוטה, פיניקס וגם בממפיס בתקופות קצרות בהן נע גם לליגת הפיתוח של ה-NBA. בסך הכל רשם 23 הופעות בליגת הטובה בעולם בהן קלע בממוצע 3.8 נקודת למשחק. אשתקד בילה בסין.

 

בליגת הקיץ שיחק קוטון במדי אטלנטה הוקס וקלע בממוצע 12.8 נקודות בתוספת 1.4 אסיסטים ו-2.6 ריבאונדים.

 


ראד, יבחרו בו? (AFP)

 

שם נוסף שהוצע לצהובים הוא הפורוורד ויקטור ראד (25, 2.05 מ') ששיחק אשתקד בניז'ני נובגורוד ונחשב שחקן חופשי. כעת אדלשטיין יצטרך להחליט האם הולכים על עמדת פנים או שמא בוחרים בגארד זר.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי