ג'ו אלכסנדר חוזר לקדנציה שניה במכבי ת"א

חוזר כישראלי. אלכסנדר
חוזר כישראלי. אלכסנדר | צילום: עדי אבישי

הפורוורד צפוי להירשם כישראלי. צ'וברביץ' בחולון, כדיר בראשל"צ

(גודל טקסט)

ג'ו אלכסנדר (29, 2.03 מ') קרוב לקדנציה שניה במכבי תל אביב, אך הפעם צפוי להירשם כישראלי.

 

כזכור, לפני כשנה וחצי נחת הפורוורד האמריקאי בהיכל במקומו של אלכס מאריץ', אך התקשה לבוא לידי ביטוי. לצד הופעות מרשימות מול ברצלונה (16 נקודות, 4/6 ל-3) וריאל מדריד (12 נקודות), אלכסנדר רשם ממוצעים של 4.5 נקודות בלבד ב-15 משחקים ביורוליג.

 

 

בליגה הפורוורד הרגיש קצת יותר בנוח וסיים עם 8.6 נקודות אך בפלייאוף נרשם רק לשני משחקים, בעונה קטסטרופלית של הצהובים שהסתיימה בהדחה בחצי גמר הפלייאוף על ידי הפועל אילת.

 

אלכסנדר. בדרך לקדנציה שניה (עדי אבישי)

 

אלכסנדר לא הרשים ועזב לססארי שם שיפר את הממוצעים שלו ל-10.9 נקודות ו-4.9 ריבאונדים ביורוליג. לפני שעזב, התבטא הפורוורד שיש לו שורשים יהודיים ועל פי דיווחים הוא אף הגיע לאחרונה לארץ כדי לקדם הליכי האזרוח, שככל הנראה הצליחו.

 

אלכסנדר צפוי להיות הרכש החמישי בקיץ של מכבי ת"א, אחרי מאיק צירבס, קווינסי מילר, סוני ווימס ודי.ג'יי סילי.

 

צ'וברביץ' בחולון, כדיר לראשל"צ

 

אחרי שהסדירה את נושא הבעלות, ובדרך איבדה את אייזק רוזפלט להפועל ירושלים, הפועל חולון חיזקה את הצבע עם החתמתו של סנטר נבחרת ישראל אלכס צ'וברביץ' (30, 2.12 מ').

 

התחנה הבאה של צ'וברביץ' (הפועל חולון – האתר הרשמי)

 

צ'וברביץ' עזב את מכבי חיפה אחרי ארבע עונות, בהן הפך לשחקן לגיטימי בליגת העל. בכל אחת משש עונותיו בליגה הוא שיפר את ממוצע הנקודות שלו ואשתקד רשם שיאי קריירה בדקות (22.1), נקודות (8.6) וחסימות (1.1, רביעי בליגה). לכך הוא הוסיף 5.1 ריבאונדים.

 

הסנטר מצטרף לגוני יזרעאלי, אייל שולמן, דודו שמריז ואלון ספיר שמחזיקים בחוזה לעונה הבאה. "אני שמח מאוד על הצטרפותו של אלכס להפועל חולון", אמר המאמן דן שמיר, "הוא מתאים מאוד לחולון באופי המשחק שלו ואני בטוח שזה יהיה חיבור מוצלח".

 

ואם אנחנו מדברים על גבוהים ישראלים, אז אלישי כדיר (28, 2.02 מ') מצטרף לאלופה מכבי ראשל"צ, אחרי שנתיים וחצי בהפועל אילת.

 

עובר לאלופה. כדיר (אודי ציטיאט)

 

"אני רוצה להודות להפועל אילת על שלוש העונות האחרונות, זה היה מסע מדהים עם ניצחונות, הפסדים, רגעים שמחים ועצובים ובעיקר המון אהבה, לב ונשמה", אמר כדיר, "אני נרגש להתחיל פרק חדש בחיים שלי במכבי ראשון לציון. אני מאוד מתרגש לעבוד עם האנשים במועדון, שמהרגע שנפגשנו נתנו לי הרגשה שאנחנו מכירים כבר שנים. אני מחכה להפוך את המועדון הזה לבית. אני גם מאוד נרגש לעבוד שוב עם אריק, שכבר הפך להרבה יותר מרק מאמן עבורי. הכי חשוב זה להשאיר את ראשון במקום שהיא נמצאת בו גם בשנה הבאה. תודה רבה לכל מי שהיה חלק מהחיים שלי בשלוש השנים הקודמות ותודה לאלה שיהיו בשנה הבאה. נפגש במגרשים בכתום!".

"אני שמח ששחקן נבחרת ברמה של אלישי מצטרף אלינו", אמר מאמן הקבוצה אריק שיבק שהדריך את כדיר גם באילת, "אני בטוח שהוא יתרום מניסיונו להצלחת הקבוצה. כדיר שחקן קבוצתי שהגיע בשנים האחרונות לפיינל פורים וזכה באליפות עם הפועל גלבוע/גליל".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי