גפני נפרד מירושלים: הצעד הבא יתבצע בקרוב

טוני גפני
טוני גפני |

אליל הקהל בארנה צייץ: "היו שנתיים מדהימות ואוהדים הפכו אותן לכאלה"

(גודל טקסט)

טוני גפני הפך במהלך השנתיים האחרונות לאליל האוהדים של הפועל ירושלים. עכשיו, יום אחרי שאייזק רוזפלט וטראוויס פיטרסון הוחתמו לשנתיים הקרובות, הפורוורד פירסם הודעת פרידה מרגשת בחשבון הטוויטר שלו. 

"השנתיים שלי בירושלים היו לא פחות ממדהימות, והאוהדים הפכו אותן לכאלה", כתב גפני. "לכל מי שפנה אליי או שלח לי הודעות בימים האחרונים, זה אני שצריך להודות לכם. תמיד יהיו לי זכרונות נהדרים בגלל איך שהים האדום של ירושלים חיבק אותי ואת משפחתי". 

"בזמן שכל הדברים הטובים מגיעים לסיומם, אני לא יודע איך להתחיל ולהודות לאוהדים ולאנשי ירושלים מספיק", המשיך השחקן. "אני נרגש מאוד מכך שהפכתי לשחקן חופשי והצעד הבא יתבצע בקרוב. המשיכו לעקוב, דברים גדולים עוד יקרו". 


גפני, חלק חשוב באליפות הירושלמית (דני מרון)

דונטה סמית' מתנדנד גם הוא ועשוי בהחלט לעזוב בקרוב את המועדון, שסיים את העונה החולפת בהפסד למכבי ראשון לציון בגמר הפיינל פור. אי.ג'יי רולנד כבר שוחרר והמאמן החדש סימונה פיאנג'יאני עובד עם אנשי המועדון על המשך בניית הסגל. 

מוקדם יותר פורסמה החלוקה לדרגים בעונה הקרובה ביורוקאפ. הפועל ירושלים לא צפויה לחיים קלים כשתגיע לשלב הבתים מהדרג הרביעי. בדרג הראשון שובצו קבוצות כמו חימקי מוסקבה, לוקומוטיב קובאן, ניז'ני נובגורוד ומלאגה. הדרג השני יקבלו האדומים יריבה ברמה של באיירן מינכן, שיאנית הזכויות במפעל ולנסיה, אלבה ברלין או גראן קנאריה. 

בדרג השלישי האופציות הן צדביטה זאגרב, בילבאו ומורסיה הספרדיות ואולימפיה לובליאנה מסלובניה. מהדרגים החמישי והשישי יקוו בהפועל ירושלים להימנע משיבוץ עם א.א.ק אתונה או זניט סנט פטרסבורג.


דונטה סמית', הבא בתור? (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי