דוסון: יוצא ל-NBA בראש שקט. עשינו היסטוריה

דוסון. יוצא לארהב בראש שקט
דוסון. יוצא לארהב בראש שקט | צילום: דני מרון

ראשל"צ בעננים אחרי הזכיה באליפות. שיבק: "ההישג הכי גדול שלי כמאמן"

(גודל טקסט)

המציאות עולה על כל דמיון. מכבי ראשון לציון, בדיוק לכל התחזיות המוקדמות, זכתה באליפות ועשתה היסטוריה עבור המועדון הצנוע הזה מעיר היין. זה קרה אחרי 77:83 מדהים על הפועל ירושלים, האלופה היוצאת.

"מדהים, מדהים, מדהים. ההישג הכי גדול של ראשון לציון אי פעם וההישג הכי גדול שלי כמאמן", סיכם אריק שיבק הנרגש. "עברנו תהפוכות, אבל בביזנס הזה השאלה היא מה אתה עושה כשאתה למטה: מרים ידיים או ממשיך הלאה. המשפחה תמכה בי ואני שמח שהגענו לזה. האמנתי מאוד במה שאנחנו עושים. ברוך השם, זה הגיע". 


תמונה אחת שווה אלף מילים. שיבק בהלם (דני מרון)

"אני מנסה לעכל, תראו כמה אנשים באו בשבילנו. כל השנה האמנו בעצמנו ואני לא מאמין שעשינו את זה", הוסיף שון דוסון, אחד מכוכבי הגמר (21 נקודות). "מה הביא את האליפות? הרבה הגנה. הם ברחו ברבע הראשון, חזרנו ונשארנו מפוקסים. למחצית השניה עלינו בטירוף כדי לעשות משהו גדול והיסטורי ועשינו את זה. אחרי כמה משחקים בסיבוב הראשון ראיתי שמול כל קבוצה אנחנו משחקים טוב. NBA? בשביל זה אני נוסע לארה"ב, לא כדי לנסות אלא כדי להתקבל. עכשיו אני יכול לצאת בראש שקט, אחרי שהבאתי תואר".


בעונה הבאה ב-NBA? דוסון (דני מרון)

גם ניצן חנוכי התמוגג: "הרגע הכי משמח? אין ספק, זה לא משתווה לשום דבר. אין לי דרך לתאר אפילו את ההרגשה. זה פיינל פור וידענו שהלחץ יהיה עליהם אם יהיה משחק צמוד. הם רעדו קצת בסיום. לא נתנו להם לרוץ, עמדנו בתכנית המשחק. בסוף זה היה כבר מומנטום והמשחק גמור. בדמיונות הכי פרועים חשבנו על זה, אבל אמרנו שקודם נגיע לפיינל פור. מונרו השחקן הכי טוב ששיחקתי איתו, האליפות בעיקר על שמו. לא מעכל, זה יבוא".

דריל מונרו, השחקן המצטיין של העונה בליגת העל וגם בגמר (29 נקודות), שמר על צניעות ורק אמר: "ידעתי שאנחנו יכולים לרוץ ולשחק, זו הייתה עונה נהדרת. שון צריך ללכת ל-NBA, הוא ילד נפלא".


השחקן הטוב ביותר בליגת העל, וגם בגמר. מונרו (דני מרון)

הפורוורד האתלטי, כריס רייט, לא ידע את נפשו מרוב אושר: "זה מדהים. אני חייב לתת קרדיט לקבוצה, הם שיחקו טוב. ידענו מה אנחנו צריכים לעשות, דבקנו בתכנית המשחק ועשינו את זה. אני אלוף עכשיו, אין יותר טוב מזה, לא משנה איפה אתה. בשביל זה אתה משחק". 

רייט סיכם: "ידעתי שיש לנו מה שצריך כדי להיות אלופים. את מארק ליונס אני מכיר מגיל 15, הוא איתגר אותי בתחילת העונה לקחת אליפות, והנה אנחנו פה". 

טוני יאנגר הוותיק התבדח: "הטבעת הזאת מיוחדת כמעט כמו טבעת החתונה שלי. בחיים שלי לא הרגשתי ככה. אני רוצה להודות לכל המשפחה שלי שבזכותה הגעתי לרגע הזה. אני נשאר פה, זאת לא עונה אחרונה שלי, אני רוצה להגן על התואר הזה".

הרגע אותו לא ישכחו בראשון לציון לעולם (דני מרון)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי