דני פרנקו: "אין ישראלים שגדלים על העצים"

ירושלים חגגה ברוממה לאחר הארכה
ירושלים חגגה ברוממה לאחר הארכה | צילום: ערן לוף

מאמן ירושלים: "יש לנו אמון במנקו". הדר: "אפשר לעשות דברים יפים"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים זכתה בניצחון גדול ברוממה על מכבי חיפה, 89:95 לאחר הארכה. המשחק מלא המהפכים, כבר היה לקראת הסיום בידיים של המארחת הירוקה אך נגרר להארכה שם ידעה האלופה לנצל את עייפות המארחת ולנצח.

 

מאמן הפועל ירושלים, דני פרנקו, סיכם: "לאורך 45 דקות הובלנו וחוץ מרבע שלישי, בגלל בעיית עבירות, עשינו טעויות וזה עלה לנו ביוקר. הקרדיט לחיפה שחזרו וגם אנחנו הראינו הרבה לב כשחזרנו ממינוס ארבע. יש לנו הרבה לתקן אבל כיף לתקן אחרי שמנצחים".

רוצה אליפות: היקרסון חתם במכבי חיפה


פרנקו הוסיף: "אנחנו צריכים להכניס יותר את הולמן לעניינים. אני מניח שבמשחקים הקרובים זה יקרה ונשתפר. יש לנו אמון מלא ברפי מנקו. חיזוק? אין ישראלים שגדלים על העצים ולהביא עוד גארד ישראלי זה קשה. יש לנו קבוצה טובה ואם שחקן יגיע, הוא יצטרך להתאקלם. היום הוא יום ההולדת של אלון בקל ז"ל וזה יושב לנו בראש. נזכור את היום הזה".

 

כוכב המשחק, אי.ג'יי רולנד, אמר בסיום: "מכבי חיפה קבוצה קשה שלא מוותרת, תמיד יש לנו משחקים צמודים איתה אבל אני שמח שהצלחנו להתעלות ולנצח".

 

מנגד, המאמן המפסיד, רמי הדר, נותר אופטימי: "בחצי הראשון לא היו לנו פתרונות טובים. במחצית השנייה נכנסנו לקצב שלנו. זה הכדורסל. פעם לפה ופעם לפה. אני הולך עם החברה האלה למלחמה. יש לנו צאנס למקום 3-4 שיוביל אותנו לביתיות. בלי זה יהיה לנו קשה להגיע לפיינל פור".

 

מאבק עיקש התנהל בהיכל ברוממה (ערן לוף)

 

הדר המשיך: "זה מחמיא לי שנבחרנו לקבוצה הכי קשה, אבל זה מגיע לשחקנים. זאת חבורה של אנשים שאפשר לעשות איתם דברים יפים".

 

שחקן מכבי חיפה, עוז בלייזר, היה מותש לאחר המשחק המותח: "קיבלנו החלטות לא טובות וחבל שפספסנו. נלמד מה לא היה בסדר ונדע לתקן בפעם הבאה. לרדוף אחריהם היה קשה. בשבוע הבא משחק חדש ונגיע בשיא המוטיבציה מול מכבי ת"א".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי