הוסרה החסינות: 85:87 להפועל ת"א על ירושלים

לימונד. ניצחון שרשום על שמו
לימונד. ניצחון שרשום על שמו |

לימונד צלף 27 נקודות ובדרך ל-1:1 בסדרה. האלופה כמעט מחקה פיגור גדול

(גודל טקסט)

לאחר משחק גדול בפתיחת הסדרה, הפועל ת"א והפועל ירושלים העניקו לנו עוד משחק גדול, אך הפעם הקבוצה של שרון אברהמי יצאה עם הניצחון, 85:87, עם סל ניצחון ענק של רביב לימונד.

 

המארחים, שהרגישו שפספסו הזדמנות לגנוב את הביתיות במשחק הראשון, פתחו חזק מהרגע הראשון ולא איבדו את היתרון. עם זאת, דווקא שהגיעו ליתרון השיא שלהם (18) ברבע הרביעי, הם התחילו לאבד את הראש והאלופה נגסה שוב ושוב ביתרון עד שהצליחה להשוות תשע שניות לסיום.

 

 

האוהדים בדרייב אין כבר ראו איך המשחק בורח להם, אך למזלם היה להם את לימונד, שחצה את המגרש וקלע סל ניצחון ענק על שני שחקנים שהשווה את הסדרה. מעניין מה מצפה לנו במשחק השלישי.

 

הרכז היה גם המצטיין במשחק עם שיא קריירה של 27 נקודות ו-30 נקודות מדד. הוא קיבל עזרה (בעיקר בתחילת המשחק) מטרה סימונס שסיים עם 16 נקודות, בעוד נייט רובינסון הסתבך בבעיית עבירות וסיים עם 9 בלבד. דניאל איידן המצוין סיים עם 8 נקודות ו-7 ריבאונדים. דונטה סמית' היה היחיד שהגיע למשחק בשורות האורחים עם 24 נקודות ו-12 ריבאונדים.

 

מהלך המשחק

רבע ראשון

המארחים פתחו בסערה ולאחר שלשה של סימונס עלו ליתרון 4:12 שחייב את פרנקו לקחת פסק זמן. השחקנים מבירה חזרו חדים יותר וקלעו שני סלים רצופים (12:8), אבל שתי שלשות רצופות של סימונס העלו את היתרון לשמונה (10:18). שלשה רביעית של הגארד קבעה 15:23, אך דקות טובות של הולמן הורידו את ירושלים בפיגור שלוש בלבד, 20:23 להפועל ת"א.


סימונס. מי זה נייט רובינסון? (עדי אבישי)

רבע שני

האורחים ניסו לחזור, אך בלאט עצר את השטף עם שלשה גדולה (26:33). השחקנים של אברהמי יצאו לריצת 2:16 בזכות דקות מצונות של איידן, כאשר רק סל עונשין של רולנד עצר את הדהירה שלהם (29:46). סמית' (18 נקודות במחצית) החליט שנמאס וצימק את ההפרש לעשר בלבד (48:38). נאור וטימור החליפו בינהם שלשות לפני שחטיפת כדור של רובינסון, סחט עבירה בניסיון שלשה, קבעה את תוצאת המחצית, 43:56 להפועל ת"א.


רובינסון. קבע את תוצאת המחצית (עדי אבישי)

רבע שלישי

פתיחת המחצית היתה של האורחים, כאשר סמית' המשיך מאיפה שהפסיק בעוד רובינסון ואלן הסתבכו בבעיית עבירות, ולאחר קליעות עונשין של הלפרין הפער ירד לשמונה בלבד (59:51). לימונד התעורר בצד השני ולאחר חמש נקודות רצופות הגדיל הגדיל ל-51:64, אך דקות טובות של הולמן ודאנקן השאירו את ירושלים במשחק, 58:70 להפועל ת"א.


הולמן. דקות טובות (עדי אבישי)

רבע רביעי

בלאט הגדיל את הפער (58:74), טימור עוד הצליח לצמק, אך לאחר שלשה של לימונד המארחים עלו ליתרון שיא (63:81). כאן השחקנים של אברהמי נעצרו, ירושלים עברו לשמור אזורית ובעזרת ריצת 0:12 צימקו לשש בלבד (83:77). רובינסון וסימונס התקשו להתמודד עם הלחץ, בעוד סמית' השווה עם שתי קליעות מהקו (85:85). הולכים להארכה? לא אם תשאלו את לימונד, שחתך את המגרש וקלע סל ניצחון ענק. 85:87 להפועל ת"א.


לימונד. סל ענק (עדי אבישי)

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי