החתמה נוספת? "מכבי ת"א מגששת אצל יוביץ'"

בכלל יש לו חוזה עד 2017. יוביץ'
בכלל יש לו חוזה עד 2017. יוביץ' | צילום: Gettyimages

דיווח באירופה: הצהובים מנסים לשכנע את רכז הכוכב האדום להחליף סוכן

(גודל טקסט)

הכוכב האדום בלגראד פותחת היום (שלישי) את שלב ההצלבה של היורוליג עם משחק חוץ קשה אצל צסק"א מוסקבה, אבל בעוד הסרבים נערכים למשחק הקשה, יתכן כי בחדר ההלבשה ישנו שחקן שכבר יודע היכן הוא ישחק בעונה הבאה.

 

מדובר ברכז סטפן יוביץ', שלפי דיווח באתר האירופי "ספורטאנדו", מעוניינת בו מכבי תל אביב. בדיווח נכתב כי מחזיקת הגביע הישראלי מנסה לשכנע את יוביץ' להחליף סוכן ולחתום אצל הסוכן הנודע מישקו ראזנאטוביץ', שגם מייצג את קווינסי מילר ומייק זירבס שעמם, לפי פרסומים ברחבי היבשת, כבר הגיעו הצהובים לסיכום.

 

  • הצטרפו לעמוד הפייסבוק של ספורט1

 

ליוביץ' יש חוזה אצל הכוכב האדום עד קיץ 2017, אולם הצהובים מעוניינת להגיע להסדר עם הקבוצה הסרבית על פיצוי כספי, ובכך להפוך אותו לשחקן השלישי, אחרי מילר וזירבס, שעושה את המסלול מבלגרד לתל אביב בקיץ, ולשחק הרביעי שעושה את המסלול הזה תוך פחות משנה אחרי שגם גל מקל הגיע מאותו המקום.

 

יוביץ' (25, 1.98), שמנפק העונה ביורוליג 6.4 נקודות ו-5.8 אסיסטים למשחק, ניפץ העונה את שיא היורוליג באסיסטים, כאשר מסר לא פחות מ-19 פעמים במשחק נגד באיירן מינכן בשלב הבתים הראשון. הוא היה חלק מסגל נבחרת סרביה, שהפסידה לארה"ב בגמר המונדובאסקט ב-2014 והשיגה מדליית כסף.

Maccabi Tel-Aviv is also trying to sign Stefan Jovic from Crvena Zvezda, according to a source. Jovic has another year left on his contract.

— Orazio Cauchi (@paxer89) April 12, 2016

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי