הלפרין חתם לשנתיים נוספות בירושלים

הלפרין. נשאר אדום
הלפרין. נשאר אדום | צילום: דני מרון

הגארד: "שמח לסיים את הקריירה כאן". אורי אלון: "ממשיכים בדרך שלנו"

(גודל טקסט)

יותם הלפרין ימשיך גם בשנתיים הבאות בהפועל ירושלים, כך הודיע בעלי האלופה אורי אלון.

 

"הקפטן שלנו נשאר לעוד שנתיים לפחות", כתב אלון בדף הפייסבוק שלו, "אנחנו ממשיכים בדרך שלנו, שמירה על עיקרון ההמשכיות וכמובן הישראלים המובילים בארץ. יום עצמאות שמח לכולם!".

 

 

בהמשך הגיעה ההודעה הרשמית גם מטעם הקבוצה, ובה התגובה של הלפרין על החתימה. "אני מאוד שמח לסיים את הקריירה בהפועל", אמר הלפרין, "היה ברור לי מהרגע שחתמתי כאן על החוזה הראשון שכך זה ייגמר. אני רוצה להודות לכל המערכת ובמיוחד לאייל חומסקי, לגיא הראל וכמובן לבעלים אורי אלון על התמיכה והאמון. נכונו לנו מטרות ומשימות עוד העונה וגם בשנים הקרובות ואעשה כל שביכולתי על מנת שנעמוד בהם. אני רוצה לנצל את ההזדמנות הזו להודות לקהל הירושלמי ולאוהדים המסורים שלנו. הם באמת נותנים הרגשה של בית. לא סתם אומרים שהפועל ירושלים זו משפחה. יאללה הפועל!".

 

ההודעה הזו אולי הייתה צפויה, אך היא הגיעה אחרי מו"מ לא פשוט. הגארד בן ה-32 כבר הביע את רצונו להישאר והתסכול מכך שהנושא לא התקדם, במיוחד כאשר חברו ליאור אליהו חתם על הארכת חוזה. אך נראה כי כעת שני הצדדים הגיעו להבנות.

 

הלפרין הצטרף לפרויקט של אלון בקיץ 2013 לאחר חמש עונות באירופה. במהרה הפך לקפטן הקבוצה ואחד הסמלים שלה והוביל אותה במעבר מאולם מלחה לארנה החדשה, ואף זכה בעונה שעברה להניף את צלחת האליפות הראשונה בתולדות המועדון. לפי הודעתו של אלון, הלפרין ישלים "לפחות" חמש עונות במועדון.

 

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי