הלפרין: "אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה"

הלפרין. אסור לנו להיכנס לבור כזה
הלפרין. אסור לנו להיכנס לבור כזה |

בהפועל ת"א מאשימים את אברהמי: "שידר לחץ". פרנקו: "זה כמו הפסד"

(גודל טקסט)

הפועל ירושלים השיגה אמש (ראשון) את אחד הניצחונות הגדולים שלה בעונת 2015/16 לאחר שחזרה מפיגור 21 לניצחון על הפועל ת"א משלשת ניצחון של ארל רולנד. "אומרים שאנחנו צריכים גם להפסיד לפני הפלייאוף, אז זה היה ההפסד שלנו, לא תמיד נוכל לחזור מבור כזה", אמר דני פרנקו.

 

"לא הגבנו טוב לעובדה שדאנטה סמית' לא שיחק. היינו נאיבים ויש פה מוסר השכל איך צריך להתנהג כדי לנצח. אני לא מצטער שלא הלבשתי את דאנטה, הוא לא עוד שחקן בקבוצה, אבל זה הזמן בשבילנו לטפל בו. הראנו היום לב ענק ושאפו ענק על הקהל שגם במינוס 20 המשיך לעודד אותנו ודחף קדימה".

 

 

מי שהצטיין במשחק היה יותם הלפרין שאמר: "להיות בפיגור כזה, כשהפועל ת"א כל כך צריכה את הניצחון, בלי דאנטה זה אחד הניצחונות הגדולים שלנו העונה. אולי זה ייתן לנו מדד למה אנחנו יכולים לעשות ומה כן. אסור שיקרה לנו מה שקרה במחצית הראשונה. בפלייאוף נשחק מול קבוצות מצוינות, אם זה הפועל ת"א או קבוצה אחרת ואסור לנו להיכנס לבור כזה".

 

אברהמי. "שידר לחץ" (עדי אבישי)

 

בצד השני מטילים את האשמה על שרון אברהמי, לאחר שעל פי גורמים בסביבת המועדון, "שידר לחץ במהלך הדקות האחרונות". המאמן שקיבל את הקבוצה במהלך העונה לא צפוי להמשיך, ובקבוצה כבר מחפשים מחליף לשנה הבאה".

 

"הגענו למשחק צמוד ולפעמים מפסידים במצבים כאלה", אמר מתן נאור, "אבל זה לא מוריד מהאכזבה שלי. היינו קצת קצרים, זה לא שברגע שדונטה סמית' לא משחק בירושלים אז אין להם מחליף בשבילו".

 

"נלחמנו עם כל מה שהיה לנו, ניסיתי להכניס חמצן מחורים אחרים. הייתי מאוד עייף בסוף ואני מתאר לעצמי שהיו עוד כמה שחקנים עייפים, כמו ג'ף אלן שסוחב את הרגל ועשה הכל על המגרש. אני שמח מאיך שדניאל איידן שיחק, תמיר בלאט נתן דקות מצוינות מהספסל. נלחמנו ואין לי טענה לאף אחד, ברור שזה מאכזב, אבל זה הספורט".

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי