הלפרין: "לא רוצים להגיע למשחק חמישי בסדרה"

סימונס מכדרר והלפרין משגיח. מצטייני המשחק השני
סימונס מכדרר והלפרין משגיח. מצטייני המשחק השני | צילום: דני מרון

בירושלים מרוצים מה-73:90. סימונס: "רובינסון הקריב בשביל הפועל ת"א"

(גודל טקסט)

שני המשחקים הראשונים בין הפועל ירושלים להפועל תל אביב היו מותחים למדי, אבל אמש בארנה בעיר הבירה זה הבתיים ב-73:90 מוחץ לזכות המקומיים שעלו ל-1:2 בסדרה.

הניצחון המשכנע של האלופה הושג רבות בזכותו של יותם הלפרין, שקלע 19 נקודות לאחר שקלע 6 בלבד בשני משחקי פתיחת הסדרה, 15 מהן כבר ברבע הראשון, וכן דונטה סמית' ואי.ג'יי רולנד שקלעו 16 נקודות כל אחד.

"אני בכושר טוב", הבהיר הלפרין, "הרבה שחקנים אצלנו לא הגיעו לסדרה וגם לי היו שני משחקים פחות טובים, אבל הפעם הצלחתי לקחת יותר זריקות. אני שחקן שצריך שהמשחק יזרום".

קפטן האדומים אמר בנוסף: "הסדרה תלויה בנו אני מאמין. היינו מאוד רעים במשחק השני, הפועל תל אביב היא קבוצה לא צפויה, ויש לנו משחק קריטי ביום ראשון – אנחנו לא רוצים להגיע למשחק חמישי".

בשורות הפועל ירושלים לא שיחק ג'וש דאנקן, שסבל מקלקול קיבה חריף בבוקר המשחק והוצא מהסגל. גורם בקבוצה מסר לספורט1 שאם מצבו הבריאותי לא ישתפר משמעותית עד שבת בצהריים, הוא לא יירשם למשחק מספר 3 ומי שיירשם במקומו הוא אדגר סוסה, שעדיין לא התלבש למשחקים מאז תחילת סדרת הפלייאוף ושיחק עד כה שלושה משחקים בלבד בשורות הקבוצה מהבירה.

מנגד, בהפועל תל אביב היו מרוצים לפחות מהופעתו של טרה סימונס, שקלע 24 נקודות וקטף 8 ריבאונדים. האמריקני אמר בסיום: "התחלנו לשחק מאוחר מדי, אבל אפשר לתקן כי מדובר בסדרה. הם גנבו מאיתנו את המשחק הראשון, במשחק השני כבר הובלנו 20 הפרש – אנחנו חוזרים הביתה במשחק הבא ואני מאמין שיהיה טוב".

סימונס. "התחלנו לשחק מאוחר מדי" (דני מרון)

חברו הטוב של סימונס, נייט רובינסון, לא היה כשיר במאת האחוזים וזכה להגנה: "אנחנו מנסים לתת את הכל ואנשים מקריבים את גופם. נייט לא היה אמור לשחק בכלל, אך הקריב בשביל הפועל תל אביב את בריאותו", סיכם סימונס.

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי