הערב: חולון מול אילת, נס ציונה נגד קרית גת

מי יעצור את אילת?
מי יעצור את אילת? | צילום: לירון מולדובן

הרוש יכול לקלקל לחבורה הלוהטת של קטש, טפירו מול האקסית לקרב תחתית

(גודל טקסט)

שני משחקים ייערכו ביום חמישי במסגרת המחזור ה-28 בליגת העל.  הפועל חולון  (17:10) תארח את הפועל  אילת (13:14), בעוד קריית גת (17:10) תצא למשחק מול נועלת הטבלה, נס ציונה (18:9).

 

חולון – אילת (19:35, היכל טוטו חולון)

 

למרות הבדלי המיקום בין הקבוצות , חולון כבר ניצחה העונה פעמיים את אילת (78:81 בבית בסיבוב הראשון, 80:87 בחוץ בסיבוב השני) ואלמלא צמד ההפסדים האלו, החבורה של עודד קטש הייתה במאזן כמו של מכבי חיפה השלישית.

 

מצד אחד אילת במומנטום טוב, ניצחה פעמיים בהפרש דו ספרתי וניצחה גם בפעמיים האחרונות שהתארחה בחולון בסיבוב השלישי. מצד שני חולון ניצחה את כל חמשת המשחקים האחרונים שלה בבית.

 

חולון חייבת לצבור כמה שיותר ניצחונות לפני סיום העונה כי היא תסגור את הליגה מול שתי המוליכות, הפועל ירושלים ומכבי ת"א. שחקניו של דן שמיר יזדקקו להתעוררות מצדו של שלומי הרוש. הגארד, שעבר לאילת בקיץ וחזר, רשם 17 נקודות במצטבר (1 מ-13 ל-3) בשלושת המשחקים האחרונים.

 

נס ציונה  – מכבי קריית גת  (19:45, לב המושבה)

 

קרב על כל הקופה שעשוי להכריע את גורל היורדת ללאומית. טריקו ווייט, שנחת בארץ בסוף השבוע, לא נרשם בסגל של נס ציונה למשחק. המאזן בין הקבוצות העונה עומד על 1:1 כשכל קבוצה שמרה על הבית שלה.

 

חמש קבוצות צמודות האחת לאחרת בתחתית, כששתי נקודות בלבד מפרידות בין הפועל ת"א השמינית לנס ציונה. קריית גת השיגה במחזור החולף יתרון בשובר השוויון העונתי מול חולון, ואם תשיג אותו גם מול נס ציונה, היא תהיה עם רגל וחצי בחוף מבטחים.

 

מאיר טפירו התקבל בפרחים ובטקס מרגש בביקור הקודם שלו בלב המושבה, ביתו בשנתיים האחרונות, אבל סיים עם 6 נקודות ו-4 אסיסטים בהפסד של קריית גת. בסיבוב הראשון מול האקסית נס ציונה הוא הצטיין עם 11 נקודות ו-7 אסיסטים בדרך לניצחון. טפירו צריך 10 נקודות כדי להשתוות לארז חזן במקום ה-12 בקלעי כל הזמנים (כרגע יש לו 5478 נקודות)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי