הפועל ת"א כפתה משחק 5 עם 84:93 על ירושלים

רובינסון. עוד הצגה
רובינסון. עוד הצגה | צילום: עדי אבישי

עוד סדרה לפנתיאון: רובינסון להט עם 25 נקודות והאלופה בסכנת הדחה

(גודל טקסט)

הפועל תל אביב ניצחה 84:93 את הפועל ירושלים, השוותה את הסדרה ל-2:2, וכפתה משחק חמישי ומכריע על העליה לפיינל-פור.

 

כוכב הערב, כמו במפגש הראשון ביניהן בסדרה, היה נייט רובינסון. הגארד הדינמי השאיר מאחוריו את משחקים 3 ו-4 המאכזבים (אישית), ושוב עשה כרצונו עם 25 נקודות, כולל כמה שלשות אדירות.

 

רובינסון. אצלו הכל יכול לקרות (עדי אבישי)

 

 

לצידו של רובינסון, ג'ף אלן שלט לחלוטין מתחת לסלים עם 18 נקודות (8/8 מהשדה) ו-15 ריבאונדים. טרה סימונס (15) ורביב לימונד (13) תמכו, כאשר האחרון משחק למרות שנפצע בקרסולו בסיום המשחק השלישי.

 

לימונד. הראה הרבה אופי (עדי אבישי)

 

עם כל הכבוד להפועל תל אביב, שבטח גם היא לא חשבה שתגיע למשחק חמישי, סימני השאלה העיקרים הם סביב האלופה מהבירה. שוב ירושלים הציגה משחק נרפה, שוב נפלה פעמיים לפיגור דו ספרתי, ושוב התעוררה רק ברבע האחרון (1-11 בפתיחתו), רק בשביל לראות את רובינסון ומתן נאור צולפים מבחוץ ומבטיחים את הניצחון.

 

דני פרנקו יכול להיות מרוצה מאיליי הולמן (22 נקודות) ודונטה סמית' (16 ו-8 ריבאונדים), ועם הרבה תלונות לכל השאר ששוב נראו לא מפוקסים, למרות נוכחותו של הבעלים אורי אלון. 

 

הולמן. מנקודות האור הבודדות באלופה (עדי אבישי)

 

מאידך, האדומים מהמרכז נפרדים מהאולם הביתי עם אנרגיות חיוביות, אחרי שחגגו בסיום, כשאין להם על מה להפסיד. בעוד האלופה, שהגיעה לפלייאוף עם רצף של 12 ניצחונות, יכולה למצוא את עצמה בחוץ כבר אחרי הסיבוב הראשון. ועכשיו הפוקוס עובר ליום רביעי, שם הארנה תכריע את הסדרה הצמודה, המוזרה והנהדרת הזאת.

 

רובינסון. תמונה למזכרת בסיום (עדי אבישי)

 

לימונד ואלן. מאדריכלי הניצחון (עדי אבישי)

מה דעתך על הכתבה?

אהבתי
לא אהבתי